Beantwoord

Abonnement niet geactiveerd

  • 3 April 2019
  • 4 reacties
  • 463 keer bekeken

Goedendag, ik heb een nieuwe digitenne ontvangen. Ik ontving alle zenders, maar na een paar dagen ontvang ik alleen nog NPO 1,2,3.
Pik krijg foutcode E150-0 en E017-0
ik heb alles al gereset en televisie een tijdje laten aanstaan. Helaas heeft dit niet geholpen en geeft hij aan dat abonnement niet geactiveerd is.

m.vr. Gr.
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 April 2019, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Dmvliet,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Ik heb de gevraagde informatie ingvuld in mijn profiel
Reputatie 7
Badge +28
Prima, dan komt er vanzelf een moderator langs. Als je haast hebt met de betaal-TV-zenders? Meld je dan ook even in onderstaand topic: Daar komt vaker een moderator langs:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Dmvliet, welkom! Ik zie dat ik hier niets meer hoef te doen, behalve reageren in het topic waarin jij net ook hebt gereageerd. Dat ga ik zo doen!

@Noordzee wederom dank! 🙂