Beantwoord

Abonnement NIET opgezegd

  • 24 April 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

2 Weken geleden kregen wij een mailtje dat het jammer was dat wij Digitenne hadden opgezegd. Wij hebben niks opgezegd en willen dit ook niet opzeggen. Dus bellen met de KPN. O, dat was een fout mailtje, dat moesten we maar als niet geschreven beschouwen. Toen wij op zondagochtend (de enige ochtend dat wij Digitenne kijken) de TV boven aanzetten: geen beeld: wel een tekst: u hebt geen abonnement…..Potver...weer KPN gebeld...O nee, dat was een vergissing, ze gingen het opnieuw activeren. Na 3 of 4 pogingen was dat gelukt en wij hadden weer beeld. Vorige week een email: u moet uw Digitennekastje terugsturen….Wij weer bellen: O nee, dat was fout...niets van aantrekken….3 Dagen later een doos ontvangen ‘om het Digitennekastje terug te sturen’…..Wij weer bellen: O nee, dat was fout, niets van aantrekken. Gisteren: een maning: waar blijft het kastje?    Kortom: wij worden niet goed. Krijgen we dadelijk ook nog een factuur vanwege het niet terugzenden? Of kunnen we die ook verscheuren? ……

Fam.Bookelaar

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 April 2021, 18:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @An en Frank . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er zoveel mis lijkt te gaan. Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen had je eerst digitenne los van je internet. En dit is recentelijk samengevoegd.

Ik denk dat die verwarring daar vandaan komt. Ik ga proberen om die brieven te laten stoppen.

Mocht je er toch nog eentje krijgen, laat het mij weten.