Beantwoord

Activatie Digitenne abonnement

  • 28 October 2020
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

digitenne abonnement activeren. is plotseling afgesloten

alle gegevens zijn ingevuld

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 October 2020, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @dimar5766 

Heb je ook het CAS-ID-nummer gevuld? 

Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1.  

Reputatie 7
Badge +30

Beste @dimar5766, welkom! Ik heb de ontvanger een zetje gegeven en hij zou het nu moeten doen! Laat je nog even weten of dat inderdaad het geval is?

Reputatie 7
Badge +28

@dimar5766 

Heb je alweer beeld op alle zenders ? 

Ja, ik heb weer beeld. Bedankt voor de hulp!!

 

Beste KPN moderator,

Ik heb een tijdje mijn Digitenne niet gebruikt (ZXV7200) en nu werken alleen de zenders 1, 2 en 3. Kunnen jullie s.v.p. mijn Digitenne abonnement die in mijn pakket zit weer activeren. In mijn gegevens kunnen jullie het CAS nummer vinden.

Bij voorbaat bedankt, HenryV2

Overigens zijn  jullie wel heel erg slecht bereikbaar voor klanten!!

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HenryV2 ,

Hier op het forum is KPN anders prima bereikbaar. Zorg dat je jouw ontvanger aan laat staan op NPO 1 zodat de ontvanger het signaal kan oppikken. De TV kan eventueel uit blijven. 

 

Haha, Je reactie dat KPN hier op het forum prima bereikbaar is doet me denken aan een iemand die achter een verstopt loket werkt en als de klant zegt dat hij uren heeft lopen zoeken naar dat loket de ambtenaar in kwestie meldt dat het loket altijd al op die plaats heeft gezeten.

Ik hoor overigens wel wanneer jullie de administratieve knop hebben omgezet en mijn abonnement weer geactiveerd is.

Reputatie 7
Badge +30

Haha, Je reactie dat KPN hier op het forum prima bereikbaar is doet me denken aan een iemand die achter een verstopt loket werkt en als de klant zegt dat hij uren heeft lopen zoeken naar dat loket de ambtenaar in kwestie meldt dat het loket altijd al op die plaats heeft gezeten.

:sweat_smile:

Ik hoor overigens wel wanneer jullie de administratieve knop hebben omgezet en mijn abonnement weer geactiveerd is.

@HenryV2 bij dezen! 

Bedankt Marcia!