Beantwoord

Activatiekosten bij annulering

  • 28 August 2019
  • 8 reacties
  • 339 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
krijg je de activatiekosten van digitenne terug bij annulering van het abbonement
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 September 2019, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Nee, dat denk ik niet. Uw abonnementsgeld ook niet 😂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @J-L, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wanneer je binnen de 14 dagen annuleringstermijn zit, krijg je de kosten vergoed. Je hebt dan in principe namelijk nog niks gebruikt of afgenomen. Na deze 14 dagen bedenktijd, zit je aan het contract vast en dus ook aan die kosten.

Dus mocht je nog binnen 14 dagen na aanvragen zitten, dan zou ik het snel annuleren (indien je dat wenst). Dit kan je het beste even regelen via 0800-0402.
ik heb 2 dagen na ontvangst van het pakket, digitenne uitgeprobeerd en meteen via de website mijn abbonement geannuleerd, ik zou meteen teruggebeld worden om het een en ander te regelen, na 10 dagen zelf maar eens gebeld en na veel vijven en zessen heb ik een bevestiging gekregen van mijn opzegging.
Dat was op 12 juni tot op de dag van vandaag nog niets terug ontvangen.
Reputatie 7
Badge +24
Ow, ik lees nu annulering. Ik dacht te lezen: na afloop van contract 😶
Reputatie 7
Badge +21
@J-L, via de website duurt het inderdaad wat langer.. Het beste is om meteen telefonisch of via chat contact op te nemen zodat het direct geregeld kan worden 😉 Maar het zou inmiddels wel geregeld moeten zijn begrijp ik. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer wat bij het Digitenne abonnement is aangemaakt? Dan kan ik het een en ander controleren in onze systemen!
Reputatie 7
Badge +21
@J-L ik zie inmiddels de gegevens staan, top! Ik heb even gekeken en ik zie inderdaad nog geen teruggave. Nu is het nog geen 4-6 weken na opzegging, dus ik verwacht dat dit nog komt. Maar ik heb voor de zekerheid de achterliggende afdeling wel even aangesproken, en gevraagd of zij dit even willen uitzoeken! Dus je gaat snel van ons horen hierover!
Reputatie 7
Badge +28
@J-L

Heb je de activatiekosten van digitenne al teruggekregen?
Reputatie 7
Badge +21
@J-L, ik ben ook benieuwd of het uiteindelijk goedgekomen is en je de kosten hebt teruggekregen 🙂