Beantwoord

Adapter Digitenne is kapot

  • 19 April 2019
  • 10 reacties
  • 685 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties
Goedemorgen,

De adapter van de nieuwe Digitenne doet het niet. hoe kom ik aan een nieuwe die het wel doet?
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2019, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @CDH,

Dat is erg vervelend dat ie defect is, zou je je Forumprofiel willen invullen met je gegevens. Dit is alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators, die kunnen voor jou een nieuwe adapter toesturen.
@CDH Hoi en welkom op het forum!
Wat vervelend dat je adapter stuk is. Ik help je graag verder! Heeft je tuner het wel gedaan of was het ding al stuk bij aankomst?
Zoals Dennis al aangeeft is het noodzakelijk om je profiel aan te vullen en mij hier even een seintje te geven. Vervolgens kan ik je een nieuwe adapter en/of tuner sturen. Laat maar weten!
Als alternatief kun je ook 0800 0402 bellen.
Goedemorgen Erwin,

0800-0402 ligt er uit. KPN medewerkers kunnen toch zien wie ik ben, want ik ben ingelogd?

Laat me weten,

dank je,

Carlo
oja, en alles deed het, tot vorige week. geen voeding meer op de ontvanger. gewisseld met andere adapter van digitenne en hij deed het weer. dus ga er van uit dat adapter het niet doet
Reputatie 7
Badge +28
@CDH

Nee, als je bent ingelogd, kunnen ze niet zien wie jij bent.

Dus als je een nieuwe adapter opgestuurd wil hebben:

Zou je dan je Forumprofiel volledig willen invullen met je gegevens. Dit is alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators.
Dank je wel, Profiel is nu ingevuld. Hoe verder?
Reputatie 7
Badge +28
Mooi dat het profiel gevuld is. 👍🏽

Nu is het de beurt aan een moderator, die komt later vandaag of anders morgen hier vanzelf langs...

Dan gaan ze jou vast een nieuwe adapter (of een nieuwe ontvanger) toesturen. Even geduld dus nog....
@CDH : Gelukt! Ik heb een nieuwe adapter toegestuurd! Laat je weten of dit de oplossing was? 🙂
goed geregeld, nieuwe adapter is binnen.
Top! Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden! 🙂