Beantwoord

Afgesloten van Digitenne!

  • 24 April 2019
  • 17 reacties
  • 386 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb voor op de camping digitenne aangeschaft en ook geïnstalleerd en het werkte prima.

Nu heb ik sinds afgelopen zaterdag alleen nog maar ned 1,2 en 3 en tvgld en op de rest vd zenders krijg ik de code E016-0.

Hierop contact gehad met de klantenservice en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik zelf afgelopen vrijdag zelf telefonisch digitenne opgezegd heb..........

Dit is dus zeker niet het geval want waarom zou ik anders digitenne aanschaffen ???

Nu wordt ik dus van het kastje naar de muur gestuurd via de klantenservice !!!

Eerst zou zaterdag mijn CAS ID weer toegevoegd worden aan mijn account.

Later kreeg ik te horen dat dit niet kon en dat er een nieuwe decoder geleverd moest worden terwijl ik deze nog geen maand heb!!!

Vandaag te horen van de afdeling facturatie dat ik beter mijn bestelling kon annuleren en naar een KPN winkel moest gaan om daar een nieuwe digitenne pakket op te halen zodat ik vanavond weer tv zou kunnen kijken!!!

Maar helaas, ook dit werkt niet want volgens het personeel in de shop en moet de decoder online worden aangevraagd en wordt deze Thuis bezorgt.

Dus helaas nog geen gebruik kunnen maken van Digitenne 🤬

Hopelijk komt de nieuwe set snel mijn kant op zodat we weer normaal tv kan kijken!!!!

Het siert KPN totaal niet zo zoals dit behandeld en tot nu toe onogelost!!!!
icon

Beste antwoord door Joran 24 April 2019, 09:02

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @JeroenLochem,

Wat vervelend dat het allemaal zo is gelopen, Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en CAS-nummer? Je CAS-nummer mag je bij "Persoonlijke opmerkingen” (Privé) neerzetten. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan hoop ik dat ze dit snel oppakken.
Reputatie 3
Badge
Beste @Dennis Schreve,

Eea is inmiddels aangevuld in mijn profiel.

Grt Jeroen
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Jeroen! Dit is een situatie geworden die nooit had mogen voorkomen. De fout ligt volledig aan onze kant. Ik zie nergens terug dat je zelf dit abonnement hebt opgezegd. Hier is bij ons iets mis gegaan.

Tot overmaat van ramp wordt er ook tegenstrijdige informatie gegeven waardoor de oplossing alleen maar langer duurt. De eerste collega van de chat probeerde het via een achterliggende afdeling op te laten lossen. Een collega later die dag vraagt toch een nieuwe Digitenne-abonnement aan, waardoor de eerste actie geen zin meer heeft. Drie dagen later wordt die aanvraag geannuleerd en wordt aangegeven dat je Digitenne bij de winkel kan ophalen. Dat blijkt niet te kloppen. Dit lijkt allemaal nergens op.

Ik ben bang dat ik geen manier heb om je sneller van een oplossing te voorzien. We zullen de nieuwe aanvraag van gisteren door moeten laten lopen. De doorlooptijd is maximaal 5 werkdagen dus ik hoop dat je het pakket vrijdag of zaterdag ontvangt. Ik koppel dit ondertussen wel terug aan de diverse collega's die je hebt gesproken. Mijn oprechte excuses voor deze situatie. Kun je het laten weten als je het pakket hebt ontvangen?
Reputatie 3
Badge
@Joran ,

Bedankt voor je reactie!

Het is dus niet mogelijk om het CAS ID nummer weer toe te voegen aan mijn account zoals Sjors mij zaterdagmorgen via de chat voorstelde???

Zo moeilijk kan dat in deze digitale wereld toch niet zijn lijkt mij......
Reputatie 7
Badge +22
@Joran ,

Bedankt voor je reactie!

Het is dus niet mogelijk om het CAS ID nummer weer toe te voegen aan mijn account zoals Sjors mij zaterdagmorgen via de chat voorstelde???

Zo moeilijk kan dat in deze digitale wereld toch niet zijn lijkt mij......

@JeroenLochem, je CAS-nummer mag je bij "Persoonlijke opmerkingen” (Privé) neerzetten van jou Forumprofiel, druk op bewerken, en dan scroll je naar beneden totdat je “Persoonlijke opmerkingen (Privé) ziet staan, daar kun je je CAS-nummer kwijt.
Reputatie 3
Badge
@Dennis Schreve,

Mijn CAS ID staat al in mijn profiel !!!
Reputatie 7
Badge +28
@Joran ,

Bedankt voor je reactie!

Het is dus niet mogelijk om het CAS ID nummer weer toe te voegen aan mijn account zoals Sjors mij zaterdagmorgen via de chat voorstelde???

Zo moeilijk kan dat in deze digitale wereld toch niet zijn lijkt mij......


Nee, het spijt me daarvoor. De actie van Sjors was een prima plan, tot een collega later op de dag besloot dat een nieuwe ontvanger de beste oplossing was. We zullen de levering moeten afwachten.

@Dennis Schreve: Je valt een beetje in herhaling, als dat een optie was was ik daar in de vorige reactie over begonnen.
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve,

Mijn CAS ID staat al in mijn profiel !!!

Sorry, maar het bericht was me niet duidelijk. Maar in ieder geval bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +22
@Dennis Schreve: Je valt een beetje in herhaling, als dat een optie was was ik daar in de vorige reactie over begonnen.
Het was me niet helemaal duidelijk, totdat ik las dat er een nieuwe ontvanger werd opgestuurd. IK ben ook maar een mens! 😁😉
Reputatie 7
Badge +28
@JeroenLochem

Heb je de nieuwe ontvanger inmiddels ontvanger?
En ook belangrijk : Staat de abonnementsstatus in het menu dan inmiddels op JA?

Dit lukt alleen als je de ontvanger minimaal een uur aan laat staan.
Reputatie 3
Badge
@Noordzee @Joran ,

Ik heb inmiddels de nieuwe ontvanger ontvangen en geinstalleerd.

De enige zender die ontbreekt is mijn regionale zender TV Gelderland!
Deze krijg ik ook niet geïnstalleerd.

Mijn regionale zender is nu tv Drente terwijl ik daar toch een behoorlijk eind vanaf zit (ik zit in postcode gebied 7241)

Zelf RTV Oost, wat dan nog meer voor de hand zou liggen, kan ik niet geïnstalleerd krijgen!

Bij mijn vorige ontvanger stond mijn regionale zender na installatie gelijk op TV Gelderland.....

Aan de opstelling van mijn antenne e.d. is niets veranderd en mijn buren links en rechts ontvangen wel alle twee TV Gelderland.

Nog tips ???, dan hoor ik ze graag.

Tevens ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het kan dat mijn abbonement telefonisch kan worden opgezegd op 19 April door iemand anders dan ik zelf ???!!!

M.v.g, Jeroen
Reputatie 7
Badge +28
Even opnieuw zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

En anders alleen zoeken op kanaal 26.
Reputatie 3
Badge
@Noordzee,

Dit heb ik al gedaan maar zonder het gewenste resultaat!

Maar hoezo kanaal 26 ???

De regionale zender zit op 22 bij mij
Reputatie 7
Badge +28
Het gaat niet om het voorkeuzekanaal.
Maar het gaat om de frequentie. Je kan ook in het menu zenders zoeken per RF-kanaal. TV Gelderland zendt uit via RF-kanaal 26.
Reputatie 3
Badge
Ah, Oke.....

Dan ga ik dat vanavond nog even proberen
Reputatie 7
Badge +28
Ik ga ervan uit dat het daarmee wordt opgelost, laat vooral weten wat er uit komt!

Tevens ben ik nog steeds erg benieuwd hoe het kan dat mijn abbonement telefonisch kan worden opgezegd op 19 April door iemand anders dan ik zelf ???!!!


Dit mag ook niet kunnen. Een collega van een backoffice heeft dit uitgevoerd als onderdeel van een opschoning van de administratie. Jouw gegevens hoorden helemaal niet thuis op deze lijst dus daar is een grote fout gemaakt. Ik ben blij dat het nu (bijna) is opgelost maar wil je wel graag tegemoet komen, zulke fouten mogen niet gebeuren. Ik heb je daarover een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +28
Ah, Oke.....

Dan ga ik dat vanavond nog even proberen


En ? Is het gelukt via kanaal 26?

Reageer