Beantwoord

Afsluiten Digitenne

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 07/01-2020 mijn digitenne af laten sluiten. Dezelfde dag werd alles afgesloten behalve NPO 1,2 en 3 en de regionale zender terwijl ik wel voor de volle maand € 22,-voor alle zenders betaald had. Hoe wordt dit gecompenseerd?

Vr.Gr.

F.E.Lenderink.

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 January 2020, 20:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Fritz., bedankt voor jouw bericht!

De facturen worden vaak op de 1e van de maand gemaakt, en daarna op een bepaalde datum toegestuurd. Omdat je op 7 januari Digitenne hebt opgezegd, is dit langs elkaar heen gegaan. Maar dit zal zeker gecorrigeerd worden. Indien het gaat om alleen een Digitenne abonnement dat helemaal opgezegd is, krijg je een teruggave op wat normaal gesproken de incassodatum was. Dus in plaats van een betaling (omdat het opgezegd is), krijg je de kosten van 8 januari tot en met 31 januari teruggestort.

Ik wil je vragen om dat even af te wachten. Dit topic blijft gewoon open, en heb je eind februari geen teruggave van ons gekregen dan trek je mij even opnieuw aan mijn mouw!:blush:

Reputatie 1

Dat is dan keurig geregeld. dank je wel voor de informatie!

Vriendelijke groet,

FRITZ.

Reputatie 7
Badge +21

@Fritz., geen probleem graag gedaan! :blush:

Reputatie 1

Susan,

 

De nota ontvangen, was allemaal keurig geregeld, de Digitenne werd niet meer in rekening gebracht en ook de restitutie was erin verwerkt. Netje geregeld van de KPN. Dank je wel voor je inbreng!

Groet,

FRITZ.

Reputatie 7
Badge +21

@Fritz., fijn om te lezen en bedankt voor je terugkoppeling! :hugging:

Reageer