Beantwoord

Afstandbediening doet het niet meer,toestel is RBX2800.

  • 24 August 2020
  • 13 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 2

Nieuwe batterijen erin,dus dat zal het niet zijn.Kan wel met de toetsen op de RBX2800 alles bedienen.Nee de afstandbediening is niet gevallen,reageerde de laatst week al vreemd,de zenders bleven ook uit zichzelf zappen.

icon

Beste antwoord door Dabbertje 2 September 2020, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Dabbertje, welkom hier. 

Ik heb een nieuwe voor je besteld, bij deze onderweg. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +28

@Dabbertje 

Werkt de nieuwe afstandsbediening wel goed? 

Reputatie 2

Ja perfect,hoe kan waar ik zo zuinig op ben {Limburgs zuinig betekent voorzichtig} kapot kan gaan.

Dank..

 

Reputatie 2

Nee ,doet het niet na een paar stappen opgehouden.Vreemd dit..via de knoppen werkt het wel op de RBX2800,de bediening doet het niet.

 

Reputatie 2

Ook niet aan of uit,vreemd .

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan denk ik dat het toch aan de ontvanger ligt. Heb je die ook helemaal gereset? Zo ja, dan zullen we de ontvanger moeten omruilen bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Heb je een voorkeur?

 

Reputatie 2

Jan Linders graag.

Reputatie 2

Wat moet er op de doos staan?

Reputatie 6
Badge +7

Bij mij plakte de dame bij het ophaalpunt een sticker op de retourdoos met de adresgegevens. Ik had geen adres ingevuld.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je gegevens. Er is een nieuwe naar je onderweg naar Jan Linders, vanaf morgen daar op te halen vanaf 15 uur. 

Je krijgt inderdaad een sticker daar, ze weten al waar je voor komt. Maar belangrijk is dat ordernummer 4136751 op de doos staat samen met het volgende adres: 

KPNAntwoordnummer 101192400 VB Alphen aan den Rijn

Nog even belangrijk: de antenne niet meesturen, die heb je nog nodig. 

Laat je even weten hoe het nieuwe kastje bevalt? 

Reputatie 2

Oh fijn,dank je wel,bedankt.

Reputatie 2

Wat een verademing,deze geeft ook nog eens vele Duitse zenders door.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen dat alles goed werkt. Graag gedaan uiteraard. :relaxed: