Beantwoord

Afstandsbediening

• 10 januari 2015
  • 12 reacties
  • 490 keer bekeken

Onze afstandbediening van Digitenne doet het niet meer.

We hebben alle oplossingen geprobeerd, maar niets lukt.

Kunnen wij een nieuwe ontvangen?

Ons klantnummer is *********

Met vriendelijke groet,

Admin: bericht bewerkt in verband met privacy

icon

Beste antwoord door Erik_ 13 januari 2015, 17:42

Top, dan heb ik bij deze een nieuwe afstandsbediening voor je opgestuurd. Deze komt met de gewone post, en is meestal binnen 2 werkdagen bij je thuis :)

Met vriendelijke groet,

Erik
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Marion,

Welkom op het forum! Vervelend dat de afstandsbediening stuk is. Ik kan je zeker een nieuwe toesturen, moet ik alleen even weten wat voor type ontvanger je hebt :)

Groet,

Erik
Hallo Erik,

Op de bon staat:

Artikel 0845691 Tuner topfield/Funke V4 (nieuw) Serie- /IMEI-nummer: 24062011

Is dat voldoende?

Groet,

Marion

Reputatie 7
Badge +28
Bijna, we hebben drie soorten Topfield tuners 🙂 Als het goed is staat op de voorkant van je tuner, of anders wellicht op een sticker aan de onderkant ook nog een typenummer. Ik verwacht TF6000 of TF6500.

Groet,

Erik
TF 6500 COK

Reputatie 7
Badge +28
Top, dan heb ik bij deze een nieuwe afstandsbediening voor je opgestuurd. Deze komt met de gewone post, en is meestal binnen 2 werkdagen bij je thuis :)

Met vriendelijke groet,

Erik
Ik ben ontzettend blij, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +28
Heel graag gedaan, Marion :)

Groet,

Erik

Hallo Erik,

We gebruiken de nieuwe afstandsbediening sinds gisteren, maar helaas........:(

De ontvanger reageert niet op de afstandsbediening.

Ik kan de zenders wel vinden via de ontvanger, de ontvangst is ook prima.

Ik heb weer alle stappen ondernomen, niks mag baten.

Misschien dat ik via het menu iets kan doen, maar dat lukt dan dus ook niet via de afstandsbediening.

Is er nog hoop?

Gr.

Marion

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Marion,

Excuses voor de late beantwoording. Is het in de tussentijd alsnog gelukt? Zo niet stel ik voor toch ook maar de tuner te ruilen. Kun je daarvoor in privébericht een aantal dagen/dagdelen doorgeven waarop het zou uitkomen, samen met je 06-nummer voor de bevestiging?

Groet,

Erik
Hallo KPN,

Onze digitenne afstandsbediening heeft het helaas begeven, zou u mij een nieuwe kunnen leveren? Het nummer van het apparaat is TF6500COK.

Ik hoop dat u mij kunt helpen,

Vriendelijke groeten,

Grietje Veenstra
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Grietje, welkom! Ik kan je daarbij helpen. 🙂 Je hebt al nieuwe batterijen geprobeerd?

Anders stuur ik je een nieuwe afstandsbediening. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Grietje. De afstandbediening is onderweg. In je inbox vind je meer details. 🙂 Bij vragen hoor ik het graag.

Reageer