Beantwoord

afstandsbediening

• 14 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 411 keer bekeken

Hallo

Onze afstandsbediening heeft het begeven :(
Nieuwe batterij geprobeerd zonder resultaat.
Waar kan ik een andere krijgen of wat kan ik nog dien?

Groeten Marc

Admin: topics samengevoegd

icon

Beste antwoord door Erik_ 16 augustus 2015, 15:58

Hallo Marc,

Welkom op het forum! Zonder afstandsbediening is knap lastig, ik stuur je dan ook graag een nieuwe toe. Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant, 06-nummer en het type Digitenne ontvanger willen sturen? Dan krijg jij een nieuwe afstandsbediening ervoor terug :)

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo

Onze afstandsbediening heeft het begeven :(
Nieuwe batterij geprobeerd zonder resultaat.
Waar kan ik een andere krijgen of wat kan ik nog dien?

Groeten Marc
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

De snelste manier is via 0800-0402. Maar KPN kan je ook op dit forum verder helpen!

Twee topics is trouwens niet nodig!

Robin
Hallo

Mijn afstandsbediening is stuk gegaan
Oh sorry niet gezien. Hoe kun je me helpen?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik kan je helaas niet verder helpen, ik ben (net zoals jij) gewoon klant.

Een KPN Medewerker komt vanzelf dit topic tegen en kan je verder helpen. Vandaar dat ik zei dat 0800-0402 de snelste manier is.

Robin
Bedankt!
Reputatie 7
Je kunt (even) wachten tot Webcare zich hier meldt. Die kunnen je dan een nieuwe toesturen.

Maar je kunt ook de klantenservice bellen op 0800 0402. Vermeldt er dan bij welk merk en type Digitenne ontvanger je hebt en ook dan krijg je een nieuwe toegestuurd.

Reputatie 7
Badge +30
Een derde topic is niet nodig hoor
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Marc,

Welkom op het forum! Zonder afstandsbediening is knap lastig, ik stuur je dan ook graag een nieuwe toe. Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant, 06-nummer en het type Digitenne ontvanger willen sturen? Dan krijg jij een nieuwe afstandsbediening ervoor terug :)

Reageer