Beantwoord

Afstandsbediening defect

  • 16 May 2019
  • 9 reacties
  • 306 keer bekeken

Hoi

onze afstandsbediening voor digitale tv werkt niet meer.
hij springt bij alles op 7 en geluid gaat steeds uit!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 May 2019, 12:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mariel87. Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Laat je mij weten of het om de afstandsbediening van de iTV ontvanger of de Digitenne ontvanger gaat? Zodra ik weet om welke afstandsbediening gaat, zal ik een nieuwe toesturen. Ik hoor graag van je!
Goedemorgen @Mariel87. Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Laat je mij weten of het om de afstandsbediening van de iTV ontvanger of de Digitenne ontvanger gaat? Zodra ik weet om welke afstandsbediening gaat, zal ik een nieuwe toesturen. Ik hoor graag van je!

Bedankt het gaat om de afstandsbediening van de interactieve ontvanger! De witte afstandsbediening is dat!
Reputatie 7
Badge +21
Oke duidelijk! Ik zie dat mij collega Susan_ in haar reactie aangeeft dat ze een nieuwe afstandsbediening heeft toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je een nieuwe afstandsbediening in huis.☺️
Reputatie 7
Badge +21
Heb je inmiddels een nieuwe afstandsbediening ontvangen @Mariel87?
Ja hoor! Bedankt voor de snelle service!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Mariel87. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!
Toevallig nog iemand een afstandsbediening voor itv. Ik heb een Engelse bulldog die graag zappt en daarna de afstandbediening goed gebruikt terug geeft helaas.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Deventertop
Je kan je beter melden in het verzameltopic Afstandsbediening instellen/kapot , daarin staan aanwijzingen wat je kan doen/proberen.

Aan het eind staat daar:
Werkt je afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met; postcode, huisnummer en naamcontractant en laat het daar in een reactie weten!

Meestal wordt er dan al snel een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd.

Succes!
Reputatie 7
Badge +21
@Deventertop Ik zie dat je deze vraag nu ook in het verzameltopic hebt gesteld. We zullen je daar verder helpen. ☺️

Reageer