Beantwoord

Afstandsbediening Digitenne defect

  • 8 May 2019
  • 6 reacties
  • 380 keer bekeken

Vandaag kastje ZXV7200 opnieuw laten activeren had alleen ned 1 2 3.
Meen telefoontje naar KPN direct opgelost.
Nu werkt afstandsbediening niet meer

hoe kan dat

ps batterijen zijn nieuw.
icon

Beste antwoord door Noordzee 8 May 2019, 18:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Bozoocas

Een moderator wil jou graag een nieuwe afstandsbediening sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Thnx voor reactie nieuwe afstandsbediening is reeds onderweg.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Bozoocas, welkom hier.

Thnx voor reactie nieuwe afstandsbediening is reeds onderweg.

Fijn om te horen, je weet ons te vinden mochten we nog iets voor je kunnen doen.
Hallo

Mijn afstandsbediening is er vandaag ook mee opgehouden. Kan ik vervanging krijgen?

Groet Marc
Reputatie 7
Badge +28
@MarcvanBockel

Een moderator wil jou graag een nieuwe afstandsbediening sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummers kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +24
Hallo

Mijn afstandsbediening is er vandaag ook mee opgehouden. Kan ik vervanging krijgen?

Groet Marc


Hoi Marc. Dit kan ik inderdaad doen.

@MarcvanBockel

Een moderator wil jou graag een nieuwe afstandsbediening sturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer?


Graag, dan kan ik dit in orde maken.