Beantwoord

Afstandsbediening Digitenne defect

  • 23 November 2021
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste KPN,

Ondanks nieuwe batterijen doet de afstandsbediening van mijn Digitenne helemaal niets meer. Kunt u mij een nieuwe sturen?

Alvast bedankt,

Groet, Peter

icon

Beste antwoord door Jose_ 25 November 2021, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Online lijkt het niet mogelijk een nieuwe te bestellen, behalve in de webshop. Als de oude het definitief heeft begeven kan KPN een nieuwe voor je opsturen. Laat hiervoor in je profiel de gegevens achter zodat een medewerker voor je aan de slag kan gaan. Kan je niet wachten, bel dan 0800-0402 en regel het telefonisch. Laat even weten of een medewerker hier dan wel of niet iets moet doen voor je.

Als ik 0800-0402 bel krijg ik alsnog een link die mij naar de webshop stuurt. SVP contact met een medewerker zodat mijn probleem via het forum kan worden opgelost. Mijn gegevens staan in mijn profiel.

Mijn digitenne ontvanger heeft dit jaar 2 x niet op de afstandsbediening gereageerd. Even 30 sec. uitzetten met de schakelaar achterop loste het steeds op.

Of een ab echt stuk is (en dus geen IR signalen zendt) kun je checken m.b.v. de (selfie)camera van je phone. Als je 'm daarop richt en je ziet de led niet rood oplichten bij indrukken v.e. knop is ie stuk. Anders zit het in de ontvanger (zie eerst opmerking).

Getest met selfie camera:=> Geen IR signaal.

Als ik 0800-0402 bel krijg ik alsnog een link die mij naar de webshop stuurt.

En als je belt en inspreekt: ”mijn digitenne afstandsbediening is stuk”. Krijg je dan wel een medewerker?

Of, iets drastischer: “mijn digitenne afstandsbediening is stuk en ik wil een medewerker spreken” . 

Er zal hier ook nog een kpn moderator gaan komen. Het is dan handig als je NAW gegevens al in je profiel staan. Dan kan deze direct de ab toesturen zodra hij/zij hier is.

Reputatie 7
Badge +10

@PeterVans Ik heb een nieuwe Digitenne afstandsbediening voor je besteld. Deze wordt binnen een paar werkdagen geleverd via de brievenbuspost. Je hebt ter bevestiging hiervan een SMS ontvangen op het bij ons bekende 06-nummer!

Goede info AB testen met camera telefoon.

Verder prima service KPN met nwe ab