Vraag

afstandsbediening Digitenne stuk

  • 4 May 2021
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

ik heb 3 digitenne tv in huis, vorige week doen er 2 afstandbedieningen het plotseling het niet, is dat toeval.of kan ik iets eraan doen batterijen hebben we al nieuwe ingedaan, maar dat heeft niet geholpen. 2 nieuwe lopen is best duur.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Urley . Welkom op het forum.

Wat raar dat ze tegelijk de geest geven. Je hebt die kastjes in bruikleen dus ik kan je gratis nieuwe afstandbedieningen sturen.

Nog wel een checkvraag: Werken die twee tuners nog wel op die overgebleven afstandbediening?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Dank je wel voor je bericht, 1 afstandbediening doet het nog wel. Inmiddels hebben we al een mogen ontvangen. Maar er ontbreekt er nog een, die het ook niet meer doet. Zou ik daarvoor nog 1 kunnen ontvangen. 

Alvast bedankt. 

 

Urley

Ja! Maar dan moet ik wel je gegevens hebben. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is?

Reputatie 7
Badge +28

@Urley ,

Werken je Digitenne-afstandsbedieningen nog steeds niet? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Â