Beantwoord

Afstandsbediening Digitenne werkt niet meer

  • 6 January 2020
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb twee digitenne-ontvangers

De afstandsbediening van een van de twee werkt niet meer

De batterijen zijn al vervangen, echter zonder resultaat

Mijn postcode en huisnummer staan al in mijn profiel

Heb hiervoor gelezen dat bellen met 0800 0402 de snelste manier is, maar daar hang je eeuwen in een wachtrij. Ting-ting-ting kassa voor KPN. Dan kan ik net zo goed een nieuwe bestellen en betalen.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 January 2020, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@Dongeltje 
Niks ting ting kassa. Een 0800 nummer is altijd gratis voor de beller. Dus het kost KPN geld als jij belt…

Ik neem aan dat je de afst.bed. kruiselings hebt uitgeprobeerd en daardoor zeker weet dat het die ene ab is.

Een nieuwe zal door een mod. toegestuurd worden. Die heeft wel je gegevens daarvoor nodig. Vul je die hier nog even in? (waar privé bij staat zien alleen jij en de mods)

Excuses voor die ting-ting-ting zin. Ik heb sinds mijn man een half jaar geleden overleed, veel telefoontjes gepleegd naar 0-zoveel nrs en een voor ons doen hoge telefoonrekening gepresenteerd gekregen. Daardoor ging ik ervan uit dat ook hieraan weer kosten verbonden zouden zijn. In ieder geval kost het tijd…
De gegevens waarom je vroeg heb ik ingevuld. Wat gebeurt er nu?

@Dongeltje

Heel nare situatie, want dan komt er veel op je af wat je man altijd regelde.

Zodra één v.d. KPN moderators hier komt kan en zal ie je nu direct een nieuwe ab kunnen opsturen a.d.h.v. die gegevens. Dat is een brievenbuspakketje.

En verder
0800 = gratis (kosten ontvanger, net als bij antwoordnummer bij de post)
0842-333 (voicemail kpn) = standaard tarief. (ook wel verkeer genaamd: start per gesprek
€ 0,14 + € 0,14 per minuut [per seconde berekent).
09xy nummers = genoemd tarief + de kosten van uw provider (hoor je altijd). Dat is op de nota resp. dienst en verkeer. Het verkeertarief heb ik hierboven al genoemd. Bel je met een mobiel dan valt 'verkeer’ onder je bundel.
18xy = zelfde als onder 09xy

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Dongeltje! Kan me voorstellen dat je wel klaar bent met aan de telefoon hangen. Je bent hier aan het goede adres. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening verstuurd. Je hebt deze met de reguliere brievenbuspost met een dag of twee in huis :slight_smile:

Thnx!