Beantwoord

Afstandsbediening Digitenne werkt niet meer goed

  • 9 January 2020
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Goededag,

Bij ons werkt de afstandbediening niet meer goed. Als je naar het menu gaat doen de pijltjes knoppen het niet en kun je ook niet meer uit het menu naar de tv. Dan moet je alles weer opnieuw uit en aan zetten.

Groeten,

Cynthia

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 January 2020, 14:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cynniejj. Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer goed functioneert. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan krijg je van ons een nieuwe! Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? :slight_smile:

Oh ik zie dat ik mijn bericht bij de verkeerde topic heb gedaan het gaat om een Interactieve afstandbediening.

Mijn gegevens zijn:

*******

 

*Admin: gegevens verplaatst naar KPN Forum profiel i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

Oh ik zie dat ik mijn bericht bij de verkeerde topic heb gedaan het gaat om een Interactieve afstandbediening.

Ook die kunnen we kosteloos jouw kant op sturen. Je kan een nieuwe afstandsbediening voor jouw interactieve tv-ontvanger zelf aanvragen via onze website “nieuwe afstandsbediening” als de oude kapot is. 

Ja volgens mij is het gelukt ;) Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!:slight_smile:

Reageer