Beantwoord

Afstandsbediening kapot

• 24 juni 2016
  • 4 reacties
  • 329 keer bekeken

Graag zouden wij een nieuwe Afstandsbediening ontvangen, indien mogelijk.
icon

Beste antwoord door Ladykyra 24 juni 2016, 20:24

Heel hartelijk dank, heb al contact gehad met de webcare , en het komt goed. Ze sturen een nieuwe op zeggen ze. Ik geloof daar ook wel in. En sorry ik heb niet zo veel verstand van een forum of pc gebruik.
Maar nogmaals mijn hartelijke dank.
Fijn Weekend.

Caroline.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dat is niet zo handig televisie kijken, zonder ab. Je kunt een nieuwe toegestuurd krijgen. Wel handig is het als je even doorgeeft welk merk en type Digitenne ontvanger je hebt.
Kun je je nog éven redden met de knoppen op het apparaat?

Webcare zal hier binnenkort reageren.
Hallo Peter,
Ik zou het zeer op prijs stellen, als je een nieuwe wilt toe sturen wat ik zo begrijp en kan zien heb ik een Topfiel TBC5000. En nee kan niet veel bedienen op het apparaat, alleen maar aan en uit zetten of een ander kanaal zetten
Moet ik hier ook mijn adres door geven? bij voorbaat mijn dank,

Caroline
Reputatie 7
Wacht even op KPN Webcare, dat ben ik niet. Zij zijn herkenbaar aan een groene forumnaam. Er zijn volgens mij nog wel afst.bed. voor zo'n apparaat in voorraad bij KPN. Ik heb ook gekeken of er nog érgens een te koop is (bv hier), maar dat gaat helaas niet meer lukken. Het is wel een oude ontvanger. Wordt al héél lang niet meer geleverd.
Ik denk dat iemand van Webcare hier morgen wel aan toe zijn. Ze zullen je dan nog om enkele gegevens vragen (als adres o.a.).
Helaas kan ik je geen afst.bed. sturen (zij wel). Misschien melden ze zich vanavond nog. Ze zijn er dagelijks tot 22:00 uur.
Heel hartelijk dank, heb al contact gehad met de webcare , en het komt goed. Ze sturen een nieuwe op zeggen ze. Ik geloof daar ook wel in. En sorry ik heb niet zo veel verstand van een forum of pc gebruik.
Maar nogmaals mijn hartelijke dank.
Fijn Weekend.

Caroline.

Reageer