Beantwoord

Afstandsbediening kapot

  • 14 January 2019
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Sinds gisteren doet mijn afstandsbediening het niet meer. Ik heb vorige maand het digitenne basispakket ontvangen en nu, nog geen 4 weken later, laat hij het al afweten (en ja, ik heb de batterijen gecontroleerd).

Wat gaat KPN hier aan doen? Jullie verwachten toch niet dat ik nu weer een nieuwe van jullie gaan kopen voor 13 euro? Die er dan na 4 weken wéér mee ophoudt?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 January 2019, 08:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mantaatje. Welkom op het forum. Wat vervelend dat de afstandsbediening nu al niet meer werkt. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummers? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik gratis een nieuwe afstandsbediening toesturen. Verder zou ik graag willen weten welke type Digitenne ontvanger je op dit moment in huis hebt. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Ook goedemiddag @Vikash, bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld en het gaat om de ZXV7200 ontvanger.

Mvg, Mantaatje
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.

Reageer