Beantwoord

Alleen NPO 1 2 3 doen het op mijn Digitenne

  • 5 April 2023
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

CAS ID in opmerkingen gezet. Wie kan dit in orde maken?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 April 2023, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Alpentulp even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alpentulp ,

Zet de ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV mag eventueel uitblijven.  Op deze manier kun je dan het activatiesignaal oppikken wat vanuit KPN verstuurd gaat worden. 

Beste Noordzee,

wanneer wordt het signaal vanuit KPN verstuurd? Moet ik KPN vragen, of gaat dit automatisch?

 

Dag @Alpentulp ,

Een moderator reageert en zal dan aangeven of hij/zij het in orde heeft gemaakt voor je.

Een moderator komt vanzelf langs in je topic.

Reputatie 7
Badge +28

Beste Noordzee,

wanneer wordt het signaal vanuit KPN verstuurd? Moet ik KPN vragen, of gaat dit automatisch?

 

@Alpentulp 

Vermoedelijk in de loop van morgen (vrijdag) 

Laat daarom de ontvanger de hele dag aanstaan op NPO 1. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Alpentulp, het juiste CAS-ID is zojuist voor je geactiveerd. Het betreft het CAS-ID dat jij in jouw forumprofiel hebt gezet. 

dank je wel. Ik kan het pas in juni uitproberen. Heb de ontvanger op 1 laten staan. Ben heel benieuwd