Beantwoord

Alleen NPO 1, 2 en 3

  • 30 March 2019
  • 4 reacties
  • 523 keer bekeken

Hallo, ik heb een nieuw kastje ontvangen voor digitenne te vervanging van mijn oude. Nu ontvang ik op mijn digitenne alleen nog npo1,2,3
De commerciele zenders helaas niet meer. Ik heb hem al gereset en meerdere malen opnieuw de zenders laten zoeken/instaleren. Maar helaas zonder resultaat. Kunt u mij helpen?

S.vloedmans

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 March 2019, 23:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Vloedje,

Dan zie je mogelijk nu een foutcode.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

En geef in het onderstaande topic even een seintje wanneer dit gedaan is.
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @vloedje, goed dat je dit aangeeft!

Ik zie nog geen berichtje in het verzameltopic, dus ik pak het hier even op 🙂 Ik zag dat je jouw klantnummer wel hebt toegevoegd, maar helaas zie ik nog geen CAS-ID nummer. Onder het klantnummer zie ik 2 CAS-ID nummers én nog een smartcardnummer. Zou je bij persoonlijke opmerkingen het CAS-ID nummer kunnen noteren die de foutcode geeft? Dan kan ik het een en ander voor je controleren! En geef dan even in dit topic het seintje, wanneer het gelukt is 😉
Reputatie 7
Badge +28
@vloedje

Is het probleem al opgelost?
Reputatie 7
Badge +21
@vloedje, ik heb helaas niks meer gezien. Kan je aangeven of het probleem opgelost is?

Reageer