Beantwoord

Alleen NPO 1, 2 en 3 op nieuwe abonnement

  • 22 July 2019
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Wij hebben uw digitenne apparatuur ontvangen;
vandaag zou het abonnement ingaan,
wij hebben enkel NPO 1,2 en 3
bereikbaarheid 100 %
alle opdrachten uitgevoerd.
hoe nu te handelen?
vreemd dat we geen telefonisch contact kunnen gebben,
ny moeten we dus afwachtenvuot iemand antwoord geeft?

met vr gr
Francy
icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2019, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Francy,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sabrina30, welkom! Wat ontzettend vervelend dit! Je wilt natuurlijk gewoon dat het in één keer werkt als je het in huis hebt. Het klopt helemaal wat Noordzee zegt. Zou je je gegevens in willen vullen en het even laten weten? Je kunt trouwens ook gewoon bellen met 0800-0402 als je liever telefonisch contact wilt. Mijn collega's helpen je graag verder.
Reputatie 7
Badge +28
@Sabrina30

Heb je alweer beeld?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat inmiddels alles weer werkt. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!