Beantwoord

Alleen ontvangst van NPO 1, 2 en 3?

• 2 januari 2018
  • 10 reacties
  • 510 keer bekeken

Hoi, ik heb 2 digitenne insteekkaarten (oude en nieuwe) en gratis digitenne bij mijn totaal pakket. Echter ik kan maar 3 zenders ontvangen, NPO 1,2, en 3. Hoe kan dit?
Gr Jonny

*Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden.
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 augustus 2020, 21:01

Hallo @RonaldAkexander48 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Jonny, welkom op het forum! Lastige situatie! Ik vermoed dat je smartcards niet actief staan bij ons. Als je een reactie op m'n privébericht stuurt kijk ik dit na, en help je dit probleem op te lossen 🙂
Koen, bedankt voor je antwoord, maar probleem is twee dagen geleden al opgelost. Kaart stond niet actief.

Gr
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jonny, fijn dat je het ondertussen al op een andere manier opgelost had! Bedankt voor je terugkoppeling. Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden 🙂

Ik ontvang nu alleen 1,2 en 3

wel zie ik foutcode e016

Eerder ontving ik wel alle kanalen w o sbs6

ab nr

Reputatie 7
Badge +23

Hallo @RonaldAkexander48 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

• Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +23

Hallo @RonaldAkexander48 ,

@RonaldAkexander48 

Heb je al tijd om jouw gegevens te vullen? 

Reputatie 7
Badge +20

@RonaldAkexander48 Ik zie nog geen gegevens. Kun jij die invullen en ons hier een seintje geven?

Reputatie 7
Badge +23

@RonaldAkexander48 ,

Reputatie 7
Badge +23

@RonaldAkexander48 

Heb je nog hulp van ons nodig? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Reageer