Beantwoord

Alleen scart aansluiting op TV

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 655 keer bekeken

ik heb het bericht gekregen dat ik mijn tv ontvanger kan omruilen voor een nieuwer model. Nu is mijn vraag het volgende: Ik heb nog een ouder model TV op de slaapkamer staan met een scart aansluiting. Kan ik mijn tv nu wel op nieuwe ontvanger aansluiten.  op dit moment heb ik een ontvanger met de mogelijkheid om mijn tv met deze scart aansluiting te verbinden. anders heb ik niets aan de nieuwe ontvanger. Ik ga natuurlijk niet een nieuwe tv aanschaffen om een nieuwe ontvanger aan te sluiten.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 4 December 2019, 15:50

Bekijk origineel

3 reacties

Hè! Al sinds 9 juli is het oude Digitennesysteem, met ontvangers met scart, helemaal niet meer beschikbaar. Je hebt dit gepost bij Digitenne, maar gezien de datum schept het bij mij verwarring.

Ruil je nu pas je Digitenne ontvanger om? Of gaat het om Interactieve TV en heb je nog een oude Motorola? Wat ITV betreft, de nieuwe/huidige ontvangers hebben scart en hdmi.

Voor de Digitenne ontvangers zijn verloopkabeltjes (er zijn 2 verschillende) voor scart beschikbaar. Hierbij dien je zélf de tv met source (ab tv-toestel) op scart te zetten; gaat niet meer vanzelf.
De Digitenne-ontvangers hebben A/V-uit (verloop naar scart te krijgen) en hdmi.

Samenvatting:
Alle HD-ontvangers van KPN zijn ook (evt.) met scart te verbinden.

Bedankt voor je reactie. Ik heb al telefonisch contact gehad met KPN en het is opgelost. TV werkt weer super.

Reputatie 7
Badge +28

Maar hoe is het nu opgelost ? 

 

Reageer