Beantwoord

Alleen zenders 1,2 en 3 op noodpakket Digitenne

  • 4 December 2022
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb een noodpakket met digitenne maar kan alleen ned 1 2 en 3 ontvangen. Hoe krijg ik rtl4 sbs6 erop er staat dat ik geen abonnement erop heb

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 December 2022, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@MoniqueBijvankĀ Hoi Monique, goed dat je aan de bel trekt.

De snelste weg voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice. Dat doe je gratis via het nummer 0800-0402. Onze collega's daar helpen je direct verder.

Als je liever hier via het forum geholpen wordt kan dat natuurlijk ook, dat kan alleen iets langer duren. Vul je in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief het CAS ID van jouw Digitenne noodpakket? Als je hier een seintje geeft, kijken we even mee.

Alexandra bedankt voor je bericht op zondagavond kon niemand helpen via het gratis nummer vandaar mijn beticht op het forum.

Reputatie 7

Op zondagavond is de helpdesk inderdaad niet beschikbaar @MoniqueBijvank. Vandaag zijn we wel weer via die weg te bereiken. Heb je inmiddels contact gehad? Anders kan je je profiel nog invullen zoals Alexandra al noemde, zodat wij mee kunnen kijken. Als daar niets staat kunnen wij ook niets.