Beantwoord

Alleen nederland 1, 2 en 3 beschikbaar bij Noodpakket

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

Dag,

Sinds begin deze week hebben wij een noodpakket met Digitenne. We hebben echter alleen Nederland 1, 2 en 3. Kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 November 2019, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, @cjv61 . Welkom op het forum.

Dat is wel extra zuur dat de noodoplossing nu nog maar ten dele werkt. Helaas zitten we nu in het weekend en zal de actie die ik heb uitgezet om jouw digitenne te heractiveren pas maandag opgepakt worden. Ik verwacht dat in de loop van maandag alle zenders weer beschikbaar worden. Mocht je maandagavond nog steeds alleen 1,2 en 3 zien, zou je dan nog een nieuwe scan naar de zenders kunnen doen). Mocht het daarna nog steeds niet lukken, laat het weten. Excuus voor het ongemak!

Nogal zuur ja. Ik heb een noodpakket omdat KPN eerder steken heeft laten vallen. vanaf 8 oktober bezig met een verhuizing en 2 dagen voor mijn verhuizing horen dat er niets is doorgekomen. En nu krijg ik een oplossing die geen oplossing is.  Ik heb een digitenne oplossing die alleen werkt als ik de antenne buiten zet en vervolgens kan ik 3 zenders ontvangen. Het is gezien dit forum niet de eerste keer dat iemand de vraag stelt die ik stel. Misschien een tip om personen die een noodpakket ontvangen een aanvullende mail te sturen dat er iets vrijgeschakeld dient te worden en dat dit in 2019 niet in het weekend kan. Niets persoonlijks maar ik vind de service echt ver onder de maat. Meer dan 30 jaar klant en dit ontvang ik van KPN. Doe mij een lol, liever geen antwoord dat het allemaal heel vervelend is want dat heb ik na uren telefoneren al gehad en ik koop er niets voor.

Ik heb bewust nog even gewacht met reageren. Ik had niks nieuws te vertellen. 

Is het gelukt met die opwaardering? (ik deel je mening over dit proces trouwens voor honderd procent. )

Dank voor de vraag. We hebben gisteren de monteur gehad en zijn weer regulier verbonden met het internet . We hebben de laatste dagen alles kunnen kijken wat we wilden.

Nogmaals dank voor de navraag.

Dat is heel goed om te lezen! Ik hoop dat deze ellende je in de toekomst bespaard blijft en mocht je ooit mijn hulp nodig hebben, kun je mij hier te vinden. Fijn weekend.Â