Beantwoord

Antenne

  • 2 May 2019
  • 31 reacties
  • 1380 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik heb vandaag de omruil Digitenne ontvangen maar er zat geen antenne bij. Lijkt me als je wat huurt dat het wel compleet is. Prijzen omhoog service omlaag zo voelt het voor mij
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 May 2019, 15:01

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Je kan je oude antenne gewoon gebruiken. Of had je die per ongeluk ingeleverd?
Reputatie 2
Badge +1
Nee maar die is inmiddels al wat jaartjes oud en je verwacht dan ook dat je nieuw begint
Reputatie 7
Badge +28
Probeer eerst is of de oude antenne werkt. Laat de ontvanger minimaal een uur aanstaan zodat de abonnementsstatus naar JA verspringt.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb inmiddels beeld maar blijft gek. Zo vraag je bij KPN om problemen voor klanten. Ik zou zo nooit willen starten met een nieuw product.
Reputatie 7
Badge +28
Bij jou gelukkig nu geen problemen meer. Vanaf 9 juli 2019 krijg je prachtige HD-beelden te zien. 👍
Het blijven UHF frequenties. Zelfs een oude hark uit de jaren '60 zou nog gebruikt kunnen worden. Die moet dan wel een kwartslag gedraaid; het signaal is tegenwoordig verticaal gepolariseerd. In de analoge tijd was dat horizontaal.
Reputatie 2
Badge +1
Maar de opmerking dat er geen antenne wordt bijgeleverd blijf ik heel vreemd vinden. Je levert toch geen fiets zonder stuur.
Reputatie 7
Badge +28
Ik snap jouw reactie wel, maar in dit geval is bij de omwisseling meestal geen nieuwe antenne nodig.

Aks er zou blijken dat je geen ontvangst zou hebben met je nieuwe ontvanger, krijg je alsnog het nieuwste type antenne thuisgestuurd.
Reputatie 2
Badge +1
Nu maar hopen dat medewerkers van KPN meelezen dan krijg ik misschien de nieuwste antenne voor buiten thuis gestuurd, dat zou pas service zijn.
Bedankt voor jullie reacties
Als jij een nieuwe versterker moet hebben, maar je speakers zijn nog prima, koop je er dan gelijk nieuwe speakers bij? (ik niet)

p.s.
Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Mógelijk sturen ze dan de v5 antenne met buitenmontageset.
Reputatie 2
Badge +1
Profiel aangepast nu maar hopen dat ze er ook zo overdenken.
Reputatie 7
Badge +28
Misschien wel belangrijker:

Staat de abonnementsstatus (in het menu) inmiddels op JA?

Want anders heb je over een week geen beeld meer.
Reputatie 2
Badge +1
Stond eerst op nee maar veranderde na een paar minuten naar ja. Deze zxv7200 kent geen sluimer stand, laat je hem aanstaan of is het beter om hem bij geen gebruik uit te schakelen
Reputatie 7
Badge +28
Mag je zelf weten, zelf zou ik de ontvanger uitzetten na gebruik.
Reputatie 2
Badge +1
Dank je wel

Marcel
Reputatie 2
Badge +1
Ben benieuwd of hier een KPN medewerker op reageert want ik heb er een ontevreden gevoel over. Ik snap het wel 400.000 klanten maal x euro voor de antenne levert achter het bureau veel geld op Maar daar wordt een klant niet gelukkig van.
Bewerkt naar 400.000
Het is meer dan 200.000. Dat is het aantal losse Digitenne-abonnementen. Van die klanten zijn er ook met méér dan 1 ontvanger.
Verder zijn er nog zo'n 3 à 400.000 in gebruik onder I-TV abonnementen.

Mijn zxv7200 net aangesloten. Heeft prima ontvangst met antenne uit 2006 (vlgs mij het eerste model antenne).
Reputatie 2
Badge +1
Heb ik nep nieuws dus gelezen daar stond forse afname door glasvezel in de moeilijke gebieden. .
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb net een privé bericht ontvangen, ik enthousiast geopend maar Nada geen positief bericht. Zit niet mee
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @jacobusja. Ik begrijp dat je graag een nieuwe antenne wil ontvangen. Ik heb zojuist een nieuwe antenne toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis. 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Dat is heel erg super en ben daar dan ook heel dankbaar voor
Reputatie 2
Badge +1
Hij is inmiddels binnen en werkt uitstekend 😁😁
Beter dan die andere?
Reputatie 2
Badge +1
Voor de 100% moet je hem wel wat stellen maar ik krijg hem binnenshuis niet boven de 80%. De oude is nooit hoger dan 70% geweest en gaf af en toe stoorstrepen. Conclusie hij is iets beter maar er is dan ook een andere compressie methode: H265. Beeld is erg mooi vind ik in combinatie met HDTV van Philips. Hier geen enkele trilling. 😄
Ik ben zeer benieuwd naar het HD beeld van Digitenne. Hier nog SD, wat niet mooi is met de nieuwe ontvanger via HDMI. TV dus nog via de scart met de ZTE verbonden.
(Bovendien verstoort ie de HDMI verbinding, cec, tussen tv en versterker).

Per 9 juli hebben we hier in het westen ook eindelijk HD.
Met digitenne waren we in 2004 nota bene de eerste! Het hele land had het pas sinds december 2006.
(alleen in de regio’s Amsterdam, Haarlem, Alphen, Hilversum en Almere)

Reageer