Beantwoord

Antenne digitenne

  • 24 August 2020
  • 9 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb nog altijd de oude grijze antenne, maar nu begint deze weg te vallen, dan 100 % signaal dan weer 0 signaal.

Ik ben al meer dan 10 jaar klant, maar de laatste tijd functioneert hij niet meer naar behoren.

Hoe is dit op te lossen?

Groetjes Hub.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 August 2020, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Graag antwoord ,

De oplossing is de nieuwe Funke V5 antenne. Die werkt beter dan de oude grijze antenne. 

Gebruik je nu een buitenantenne? (De haaienvin) 

of heb je een binnenantenne in gebruik? 

 

Een moderator wil jou gratis een nieuwe antenne opsturen. 


Stap 1) Geef jouw gegevens
Wil je de postcode, huisnummer en klantnummer  invullen in je Forum profiel

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat in een reactie op dit topic weten dat je het forumprofiel gevuld hebt. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Graag antwoord 

Wil je de postcode, huisnummer en klantnummer invullen in je Forum profiel

Hoi:

Heb nog steeds de oude grijze antenne.

Mijn excuses voor het wachten ben niet zo thuis op het forum. Maar ik heb het ingevuld op het forum profiel.

Groetjes Hub.

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga er vanuit dat je deze buitenantenne bedoelt: 

 

Hoi:

Nee de grijze binnen antenne, maar die heb ik nu (onder afdak) buiten geplaatst voor betere ontvangst maar dat werkt ook niet beter.

Ik denk dat de antenne de beste tijd heeft gehad.

Ik heb nu wel een toegang in de buitenmuur gemaakt om de antenne buiten te plaatsen omdat ik overal lees dat dat eigenlijk een betere ontvangst zou moeten geven.

Groetjes Hub.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Graag antwoord, welkom! Noordzee heeft alles gezegd wat er te zeggen is ;-). Een nieuwe antenne + montageset worden binnen twee werkdagen naar je toe gestuurd!

Reputatie 7
Badge +28

@Graag antwoord 

Heb je de nieuwe buitenantenne al in gebruik genomen? Je kunt de antenne in meerdere richtingen uitproberen. Heb je nu een betere ontvangst? 

Hoi Noordzee:

Bedankt voor het toesturen van een nieuwe antenne en bevestigingsmateriaal. Ik heb de antenne nog even binnen geplaatst en heb nu een goede ontvangst ik heb ook veel meer zenders. 

Wat nog altijd gebeurd is dat de antenne een ontvangst aangeeft bij het scannen van de zenders van 100% naar 0% en dan toch door blijft scannen. Ik weet niet of ik daardoor zenders alsnog mis.

Maar in ieder geval bedankt voor de snelle en goede service.

Groetjes Hub.

 

Reputatie 6
Badge +7

Dat zender signaal schommelen bij het zoeken is normaal. Je zou nu 32 of 33 TV zenders moeten hebben. Ze zijn niet allemaal te bekijken (de  fox sport zenders) vanwege extra abonnementen.