Beantwoord

Antenne Digitenne defect

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 183 keer bekeken

Een van mijn antennes van digitenne is kapot. Het is ook al n oudje ;)
Is het mogelijk om een andere te bestellen?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2019, 19:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Judith,

Als je abonnee bent van Digitenne zal een moderator jou een nieuwe antenne gaan opsturen. Wil je in een antwoord op dit bericht opgeven of je een buitenantenne nodig hebt. Met een buitenantenne heb je een grotere kans op een storingsvrije ontvangst.

Een moderator heeft nog wat aanvullende gegevens van jou nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en je klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


ik heb de gegevens ingevuld waar je naar vroeg.
Als een buiten antenne ook mogelijk is, graag.We zitten in het buiten gebied en toch regelmatig minder goed ontvangst.
Maar een gewone antenne is dus ook nodig.
Groetjes, Judith
Reputatie 7
Badge +28
Als je nieuwsgierig bent naar de huidige antenne voor Digitenne, het is de Funke V5. Deze antenne werkt beter dan de oude antenne's.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132722/digitenne-antenne-v5/?nextchapterfeed

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/

Nu even wachten op een moderator, die gaat vanzelf hier langskomen. Dit topic wordt waarschijnlijk verplaatst naar het hoofdstuk "Digitenne".
Reputatie 7
Yoehoe, daar ben ik dan! Ik help je graag aan een nieuwe antenne Judith. Leuk dat je via de KPN community geholpen wilt worden, welkom 🙂 Bedankt voor het aanvullen van de gegevens, hier kon ik meteen mee aan de slag. Er is een nieuwe antenne Funke V5 + montageset onderweg! Ik zie dat je binnenkort ook de nieuwe DVB-T2 tuner ontvangt, top! Als je nog vragen hebt, stel ze hier gerust :)
Reputatie 7
Hah Judith, ik ga er vanuit dat de nieuwe antenne bevalt. We hebben althans geen tegenbericht ontvangen 🙂 Of heb je nog gelegenheid gehad om de antenne aan te sluiten? Mocht je nog vragen hebben, laat het weten!

Reageer