Vraag

antenne digitenne doet het niet

• 19 september 2017
  • 8 reacties
  • 1400 keer bekeken

Het lichtje blijft oranje.. Krijg geen beeld en hoe ik die antenne ook draai of neerzet.. helemaal niks werkt.
Wie heeft een tip of hoe kom ik aan een nieuwe antenne?

8 reacties

Reputatie 7
Bij mijn antenne brandt ie ook oranje. Dat betekent juist dat ie het doet en geactiveerd is.
Krijg je zelfs NPO niet?
Heb je al een zenderscan gedaan? Eerst naar fabrieksinstellingen (!) en daarna nieuwe zenderscan.
Welk merk/type ontvanger heb je?

Antenne bij raam of buiten. Bij voorkeur aan de kant van het huis in welke richting ook de dichtstbijzijnde zendmast is. (zie zenderlocaties)
Hoi Peter, bedankt voor je supersnelle reaktie. De antenne staat normaal voor het raam (kunststof kozijn) maar een tijdje terug begon hij al te storen, dacht overnieuw de zenders in te programmeren maar lukte niet. Vanmorgen deed hij het heel even, maar vanmiddag niet. Terug naar fabrieksinstellingen, de antenne opnieuw aangesloten op het kastje, hij staat nu al zo-n anderhalf uur op zenders zoeken, de balk van ontvangststerkte knippert achter mekaar door, maar het balkje van ontvangskwaliteit blijft nul naar welke hoek van de kamer ik ook ga
Reputatie 7
Okee. Ik wil niet in herhaling vallen, maar . . .
Welk merk/type ontvanger heb je? 😉
samsung SMT 1000T
Reputatie 7
Hemeltjelief. Die hoort begraven te zijn 😉 Das een heel oudje.
Je kunt deze laten vervangen via de klantenservice 0800-0402.
Let op: de smartcard die erin zit stop je weer in je nieuwe ontvanger.👈🏼
Bedankt, dan hebben we toch heel veel plezier van dat ouwe beestje gehad!
Reputatie 7
Die Samsungs waren de allereerste! . . . in 2006 😉 heeft het idd lang vol gehouden.
dat kan wel ongeveer kloppen want we dachten dat we het ding zo-n 10 jaar hadden... Dus na trouwe dienst bezweken.... :(
Maar bedankt voor je reakties

Reageer