Beantwoord

Antenne Digitenne is kapot

  • 10 April 2023
  • 21 reacties
  • 265 keer bekeken

Reputatie 2

Mijn digitenne antenne is kapot gegaan waar kan ik een nieuwe antenne opvragen ?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 April 2023, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/tv/digitenne/ kan je verschillende apparatuur voor digitenne aanschaffen inclusief een antenne. 

Hoi @Ik_Combineer en @Grûtte Pier ,

Een antenne kan een moderator gewoon kosteloos toesturen.

Als je je profiel invult komt het vast in orde🙂

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ik_Combineer en @Grûtte Pier ,

Een antenne kan een moderator gewoon kosteloos toesturen.

Als je je profiel invult komt het vast in orde🙂

 

'k Heb een nieuwe antenne naar je opgestuurd, @Grûtte Pier 🙂 Hij wordt per post bezorgd, en je krijgt een sms met bevestiging hiervan.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Ik_Combineer en @Grûtte Pier ,

Een antenne kan een moderator gewoon kosteloos toesturen.

Als je je profiel invult komt het vast in orde🙂

Dat wist ik niet! Now I know.   

Reputatie 2

'k Heb een nieuwe antenne naar je opgestuurd, @Grûtte Pier 🙂 Hij wordt per post bezorgd, en je krijgt een sms met bevestiging hiervan.

Erik , inmiddels weer ontvangst op de camping 😃 maar nu heeft de afstandsbediening het begeven nieuwe batterijen geprobeerd maar daar lag het ook niet aan zou je me een nieuwe kunnen opsturen?

Reputatie 7
Badge +28

@Grûtte Pier 

Voor zolang het duurt: Op de voorzijde van de ontvanger zitten een paar knoppen voor de bediening.   

Reputatie 2

Ja klopt die had ik al gezien 👍

Reputatie 2

Inmiddels een ander ab van de buurtjes geprobeerd dat werkt ook niet dus het ligt niet aan de afstandsbediening! Want de mijne werkt wel op de buren. Iemand nog tips ? 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Grûtte Pier ,

Heb je al geprobeerd om de ontvanger even helemaal van de stroom af te halen? 

Vermoedelijk wel en dan blijft er maar één oplossing over : Een omruil van de ontvanger. 

Ik verwacht dat Erik morgen wel weer aan het werk is. Dus nog even geduld.  

Reputatie 2

Ja van stroom af 30 sec of langer al geprobeerd en een fabrieksinstellingen terugzetten helpt ook niet. 

Reputatie 7
Badge +30

Oei, wat een gedoe, @Grûtte Pier! Hopen dat driemaal is scheepsrecht hier niet voor opgaat, anders blijven we bezig :D

Wat betreft de opspelende ontvanger, ik zie dat je er twee hebt. Wil je het CAS ID van het probleemgeval in je forumprofiel zetten? Mag in het vak ‘persoonlijke opmerking’. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik hem na, en indien nodig, vervang hem.

Reputatie 2

Erik,

Heb je een privé bericht gestuurd.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het CAS ID, @Grûtte Pier. Ik zie aan onze kant geen problemen met deze ontvanger. Is actief en alle onderdelen zijn geautoriseerd. Ik heb hem een refresh gegeven, voor de zekerheid. Wil je nog één keer testen of het nu wel werkt? 

Als het nog steeds niet werkt, dan hoor ik het graag. Kun je dan ook aangeven wat er precies misgaat met de ontvanger. Dan kunnen we vervolgstappen doen.

Reputatie 2

Erik , De ontvanger staat op de camping en is van de stroom ga pas over 2 weken weer heen 🙈

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, @Grûtte Pier, dan stel ik voor dat we afwachten tot dan. Als je hier dan weer reageert gaan we dan verder :)

Reputatie 2

Lijkt me een goed idee 👍 

Reputatie 2

Beste Erik ,

Inmiddels weer op de camping geweest helaas reageert de ontvanger nog steeds niet op de afstandsbediening. 

Reputatie 7
Badge +30

Het is nog steeds zo dat wat ik van die ontvanger kan inzien er prima  uitziet. Maar dat zegt ook niet alles, @Grûtte Pier. Dus, ik heb zojuist een vervangende ontvanger aangevraagd. Deze wordt morgen bezorgd bij het servicepunt in de Poiesz in jouw woonplaats. Je krijgt per sms een bericht met verdere informatie. Lever daar de oude ontvanger in, dan krijg je de nieuwe mee :)

Reputatie 2

Alvast bedankt 🙏 

 

Reputatie 2

Beste , Erik

Inmiddels de nieuwe ontvanger geïnstalleerd op de camping en deze werkt perfect  !  Hierbij bedankt voor de snelle service !! 

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen :)