Beantwoord

Antenne doet niet

  • 14 juli 2015
  • 6 reacties
  • 475 keer bekeken

Goedemidag.wij hebben 2 huurcontracte en een van de televisie ( met insteekaart) de antene werkt niet meer . Is het mogelijk dat jullie een nieuwe antenne naar ons sturren aub.....Het contract nr van deze huurder is 5400893005. Dankuwel

icon

Beste antwoord door Joran 16 juli 2015, 12:52

Bedankt! De nieuwe antenne is onderweg, ik verwacht dat ze die morgen ontvangen, anders uiterlijk zaterdag.

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Hallo Manu,

Als u er zeker van bent dat de antenne stuk is kunt u een nieuwe aanvragen.

Dit kunt u doen door te bellen naar de kpn klantenserive Tel: 0800-0402 (24/7 bereikbaar)

Of door te wachten tot een webcarespcialist reageerd , hier op het forum. Maar dat kan een dag (of 2) duren.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Manu1, welkom op het forum!

Ik kan op dit contractsnummer helaas geen abonnementsgegevens vinden. Indien je nog geen contact hebt opgenomen met de helpdesk, kun je mij dan de adresgegevens en naam van de contractant in een privébericht sturen? Weet je of de huurder van een binnen- of buitenantenne gebruik maakt? Ik ga zorgen dat dit geregeld wordt.

Goedemidaag.
De huurder is *****
De huurder binnenantenne gebruik.
Contractnummer is 5400893005. Ingang datum 18 december 2013.Bedankt voor u help

Admin: Bericht aangepast omwille van privacy

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt! De nieuwe antenne is onderweg, ik verwacht dat ze die morgen ontvangen, anders uiterlijk zaterdag.

Dankuwel

Reageer