Beantwoord

Antenne kabel stuk

  • 3 September 2019
  • 11 reacties
  • 243 keer bekeken

Badge
Mijn antenne kabel van de digitenne is kapot, kan ik hier een nieuwe voor krijgen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 September 2019, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Helmes .
Wat is er precies stuk? Ik kan je namelijk een nieuwe 'verlengkabel' opsturen. Ben je daarmee geholpen?
Badge
Betreft de aansluiting op de antenne, dus de kabel van de decoder naar de antenne moet vervangen worden
Dan lijkt mij een verlengkabel niet handig. Die heeft niet die specifieke aansluiting om hem op de tuner aan te sluiten.
Ik stuur je een nieuwe antenne (daar zit een kabel bij die ook op de tuner past en ik kan deze niet los versturen). Beetje omslachtig maar zo ben je wel in één keer geholpen.
Badge
Helemaal top... bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +28
En @Helmes

Doet de nieuwe antenne het?
Heb je weer beeld op alle zenders?
Reputatie 7
Badge +28
@Helmes

Hoe is de ontvangst met de nieuwe antenne?
Badge
Ontvangst is weer top... bedankt !
Joepie! Fijn om te lezen. Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden!

Waar kan ik een nieuwe antenne kabel voor mijn digitenne vinden, want ik ben mijn oude kwijt die waarschijnlijk op mijn andere boot is gebleven en wil nu digitenne weer instaleren op mijn nieuwe boot en heb wel een lange kabel nodig

Waar kan ik een nieuwe antenne kabel voor mijn digitenne vinden, want ik ben mijn oude kwijt die waarschijnlijk op mijn andere boot is gebleven en wil nu digitenne weer instaleren op mijn nieuwe boot en heb wel een lange kabel nodig

dan kan je het beste bij je electra zaak of online een f-connector to coax kabel kopen(liefst 7mm dikte).De kabels van kpn zijn zeker niet de beste voor langere lengtes.

Bedankt en ga kijken waar ik een zaak in mijn buurt kan vinden