Beantwoord

Antenne kapot

• 25 september 2018
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Al weken een kapotte antenne maar kan nergens op de site iets vinden om een nieuwe te krijgen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 september 2018, 14:08

Hoi Joey, welkom op het forum! In de basis hangt het af van of de ontvangers/insteekkaarten die jij gebruikt huurapparaten zijn of niet. Als je deze ooit zelf hebt aangeschaft, en de antenne dus ook, dan kun je via onze webshop een nieuwe antenne aanschaffen. Is het echter huurapparatuur, dan huur je de antenne ook en kunnen wij deze voor je vervangen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132722/digitenne-antenne-v5/?nextchapterfeed

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132712/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v4/?nextchapterfeed

Dit heb ik voor je gevonden.
Dank je Noordzee, maar ik ga ervan uit dat als ik maandelijks geld voor iets betaal, het ook naar behoren moet werken. Als er apparatuur kapot gaat, het netjes wordt vervangen. Maar ik zie nergens dat ik de klantenservice kan mailen om dit aan te geven
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Joeyj
Het maandelijks betalen geldt voor de ontvanger.
Antenne's e.d. moet je zelf aanschaffen, daar betaal je niet maandelijks voor..
De klantenservice kun je niet mailen maar er zijn genoeg bronnen om met ze in contact te komen:
Je kunt bellen met 0800 0402
Of chatten via de website
Of wachten tot webcare dit binnenkort overneemt.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier , wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.
Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Kijk hier voor een volledig overzicht van de contactmogelijkheden onderaan de pagina.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Joey, welkom op het forum! In de basis hangt het af van of de ontvangers/insteekkaarten die jij gebruikt huurapparaten zijn of niet. Als je deze ooit zelf hebt aangeschaft, en de antenne dus ook, dan kun je via onze webshop een nieuwe antenne aanschaffen. Is het echter huurapparatuur, dan huur je de antenne ook en kunnen wij deze voor je vervangen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.

Reageer