Beantwoord

Apparatuur 4 weken terug retour gezonden maar krijg alsnog een brief om dit te doen.

  • 26 April 2019
  • 13 reacties
  • 317 keer bekeken

Reputatie 1
Wat te doen als je 1 digitenne abonnement opzeg en dit digitennekastje 4 weken geleden met apparatuur heb teruggezonden maar alsnog een brief krijg met de vraag om dit binnen 14 dagen te doen?.
icon

Beste antwoord door Marina_ 30 April 2019, 10:13

Bekijk origineel

13 reacties

Hallo @karoline ,
Als je daar een verzendbewijs van kan tonen is er niets aan de hand.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @karoline,

Wat @Jan-D al zegt, heb je die verzendbewijs nog? 🤔
Reputatie 1
Ja het verzendbewijs heb ik nog.
Reputatie 7
Badge +22
Ja het verzendbewijs heb ik nog.
Bewaar deze maar effe goed, dan kan een KPN moderator hier achteraan om het voor je te regelen.
Reputatie 1
Oke'......hoe benader ik een KPN moderator of gaat die vanzelf op mijn topic reageren ?
Hallo @karoline ,
een moderator komt vanzelf en reageert waar nodig.
Reputatie 7
Badge +28
Het is Koningsdag vandaag, dus er werken minder mensen dan op andere dagen. Dit heeft ook niet echt spoed, dus het zou zomaar kunnen zijn dat er "pas" morgen of maandag een reactie komt.
Reputatie 1
Alvast bedankt allemaal.....ik wacht het wel af.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @karoline, Gelukkig ben je al voorzien van een geruststellend antwoord. Vermoedelijk heeft de verwerking van je retour iets langer geduurd. Ik ga het voor de zekerheid uitzoeken. Indien nodig ontvang je een e-mailadres waar je jouw retourbewijs naar toe kan mailen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een bericht als je jouw gegevens hebt ingevuld?
Reputatie 1
Heb de nummers toegevoegd op het forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @karoline, Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar gekruist. De brief kun je als niet verzonden beschouwen. Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik het graag. Anders wens ik je een fijne dag!
Reputatie 1
Dankjewel Marina....ik zal er nu verder niks meer van horen maar ik bewaar het verzendbewijs nog wel even voor de zekerheid.
Reputatie 7
Badge +19
Better safe than sorry! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, kun je jouw vraag altijd stellen in dit topic.

Reageer