Beantwoord

apparatuur die ik niet bezit terugsturen

• 29 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 855 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement op Digitenne stopgezet.
Ik heb een aantal weken een collega van u aan de telefoon gehad hoe e.e.a. te werkt ging.
Er werd gezegd dat ik de Cam Module en 2 smartkaarten op kan sturen zodra ik bericht kreeg via de post (Retourdoos).
Ik heb alleen van de KPN geen apparatuur + aansluitmateriaal + stroomadapter gehad.
Wel heb ik 2 Digitenne insteekkaart(en) en 1 Cam Module gehad, en die wil ik terugsturen naar KPN.
Moet ik nu de 2 insteekkaarten en die Cam module in die grote doos versturen ???
icon

Beste antwoord door PeterG 29 augustus 2017, 20:25

Ik stuur dus retour:

2 Insteekkaarten
1 Cam/CI module
1 Antenne + 2 antenne kabels
1 Power inserter

Dat moet het zijn volgens mij

Groet Joop
Lijkt me helemaal goed. Tot die 'telling' kwam ik ook 😉 😃
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Hmm, het is me niet helemaal duidelijk wat je eigenlijk hebt. Insteekkaart is de Nederlandse benaming voor cam-module/ci module. Dat is hetzelfde. Daar in gaat dan de smartcard (lijkt op bankpasje).

Ik begrijp dat je dus 1 module en 2 smartcards hebt? Waar zat die 2de smartcard dan in? Een losse ontvanger? Die moet dan ook terug.
En bij de cam module hoort ook de antenne en de power inserter daarvoor. Bij die power inserter zit ook een adapter. Dat mag allemaal retour.

Evt. kun je een kleinere doos gebruiken, maar gebruik dan wel de retoursticker daarop. I.v.m. de code. Dan weet men daar dat het van jou afkomstig is.
Apparatuur toen gekocht via marktplaats
Ik heb eerst 1 losse smartkaart gehad bij het abonnement. Later een extra smartkaart + CI module (voor achter in de TV). Cam Module was gratis en is eigendom van KPN.

Niks van onderstaande geleverd
En bij de cam module hoort ook de antenne en de power inserter daarvoor. Bij die power inserter zit ook een adapter.

Groetjes Joop
Reputatie 7
Badge +31
I.i.g. terugsturen waar KPN om vraagt: 1 x module en 2 x smartcard.

Niks van onderstaande geleverd
En bij de cam module hoort ook de antenne en de power inserter daarvoor. Bij die power inserter zit ook een adapter
Hoe je zonder antenne/power inserter hebt kunnen kijken met module . . . 🙄 vind ik op zich knap.

Tot 8 jaar geleden was er inderdaad nog koopapparatuur; de losse Samsung ontvangers. De cam module heeft KPN echter nooit verkocht maar verhuurd en hoort dus geretourneerd. Ook al heb je 'm (dus illegaal) gekocht via internet.
Als je geen antenne met power inserter hebt kun je die natuurlijk ook niet terugsturen. Maar daar vragen ze toch ook niet om?
Inderdaad je hebt helemaal gelijk wat betreft : Hoe je zonder antenne/power inserter hebt kunnen kijken met module . . . Stuur ik dus ook mee.
Wat betreft de Cam module moet je een eerder bericht even goed lezen

Ik stuur dus retour:

2 Insteekkaarten
1 Cam/CI module
1 Power inserter

Groet Joop
Reputatie 7
Badge +31
Ik stuur dus retour:

2 Insteekkaarten
1 Cam/CI module
1 Power inserter

Groet Joop
Lijkt me helemaal goed. Tot die 'telling' kwam ik ook 😉 😃
Hartelijk dank voor uw tijd en nog een prettige avond.

Met vriendelijke groet
Joop

Reageer