Beantwoord

Beleid KPN verbetering digitenne ontvangst

  • 26 November 2020
  • 52 reacties
  • 1055 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

52 reacties

Reputatie 2

Hallo Waltervl,

Excuses voor late reactie. Het wisselt. Nu signaalkwaliteit 100%, sisgnaalsterkte 47%. Signaalkwaliteit springt af en toe van 100 naar 0%. Een middenweg lijkt er niet te bestaan.

groet,

john

Reputatie 6
Badge +7

@John61 Signaalsterkte is inderdaad aan de lage kant. De minste geringste externe storing zet dan de ZXV7200 op zwart.

Aangezien je antenne al buiten staat, je al een nieuwe ontvanger hebt gehad en je binnen bereik van de zendmasten zit zou het KPN sieren als een KPN moderator ( @Marcia_ ?) jouw probleem kan doorverwijzen naar een Digitenne specialist die kan bepalen of je in aanmerking komt voor een Rebox ontvanger die én beter onvangt én beter met storingen overweg kan.

Reputatie 2

Ok bedankt. Ik zal nog eens bellen met kpn. Volgend jaar nieuwe kansen.

Nogmaals bedankt Walter en fijne jaarwisseling!

Reputatie 6
Badge +7

@John61Is het gelukt met de telefonische helpdesk? (verwacht van niet...)

Het beleid is dat een KPN Moderator na een bepaalde support acties een Digitenne expert mag in schakelen voor nader onderzoek voor een Rebox ontvanger. Alleen zijn ze hier nog niet langs geweest….

KPN Moderator?????

Reputatie 6
Badge +7

@John61 Nog iets gehoord van iemand van KPN?

Reputatie 7
Badge +30

Yes, hier ben ik! Ik ga het inderdaad bij de specialist neerleggen en deze zal dan contact met jou opnemen, @John61! Hopelijk komen jullie er samen uit :-).

Reputatie 2

Bedankt Marcia,

Hij heeft me gisteren gebeld. We hebben een afspraak gemaakt voor de volgende keer dat ik in vakantiehuis aanwezig ben.

groet,

John

Reputatie 6
Badge +7

Succes John, hopelijk wordt het nu opgelost.

Reputatie 2

Hallo Marcia,

Wij gaan komend weekend daar naar toe, maar ik heb geen contactgegevens meer van die specialist. Misschien mijn eigen schuld. Ik heb klantenservice gebeld, maar er stond niets van in het dossier. Kan jij me helpen?

groet,

John

Reputatie 7
Badge +30

Ha John! Ik heb hem even gemaild met het verzoek contact met je op te nemen. Ik ga er dan ook vanuit dat het in orde komt. Mocht dat niet zo zijn, laat het me vooral weten. Ik ben dit weekend hier gewoon actief :-).

Reputatie 2

Super dankjewel, Marcia!
Groet,

John

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem natuurlijk :-). Als het goed is, ben je gebeld en is er een afspraak gemaakt. Klopt dat? Ik ben benieuwd wat er uit komt!

Reputatie 2

Hallo Marcia,

ja, ik ben vrijdag gebeld. Ik krijg een Rebox ontvanger toegestuurd. Kijken of het daarmee beter gaat.

groet,

John

Reputatie 7
Badge +28

Die kans is vrij groot @John61 .

Laat het ons vooral weten. 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @John61, al beter beeld nu met de Rebox?

Reputatie 2

Hallo Walter,

Bedankt voor je interesse.Ik heb nog niets ontvangen, ook geen bevestiging gekregen dat er iets besteld zou zijn.

Ik begin mij zorgen te maken.

Groet,

John

Reputatie 6
Badge +7

Oh jee, misschien dat @Marcia_ even in de KPN systemen kan kijken of het allemaal goed gaat. Normaal gesproken krijg je een SMS als het transport bekend is.

Misschien is het magazijn ondergesneeuwd :-)

Reputatie 2

Inderdaad, ik had om die reden nog niet aan de bel getrokken.

Reputatie 7
Badge +30

Mijn collega informeerde me de 11e inderdaad dat er een Rebox gestuurd zou gaan worden. Wil je het nog even de aankomende paar dagen afwachten? Als je woensdag nog niets hebt, hoor ik het heel graag van je. 

Reputatie 2

Ja gisteren ontvangen. Moest nog wel even bellen met KPN, want hij was nog niet geactiveerd.

In ons hoofdverblijf in Utrecht doet hij het al beter dan de oude. Maar het hoofddoel was het vakantiehuis in Drenthe. Ik weet nog niet wanneer we gaan, maar het stemt in ieder geval hoopvol.

Groet,

John

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @John61 ,

Mooi dat de Rebox het in Utrecht al beter doet dan de ZTE. :sunglasses:

In Zuidlaren zal het vast ook beter werken, probeer daar ook wat te experimenteren met de richting van de antenne. Want je zit daar net tussen de zendmasten van Smilde en Groningen in. 

Geef daar ook via het menu een nieuwe opdracht Uitgebreid zenders zoeken.  

 

Reputatie 2

Ik ben nu in Zuidlaren, heb de Rebox aangesloten. Hij doet het uitstekend! Signaalsterkte 80-90%! 
Ik ben blij.

Ik zou op hoofdverblijf ook wel een Rebox willen hebben. Of overspeel ik nu mijn hand?
Iedereen bedankt voor de hulp!

Groet,

John

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben nu in Zuidlaren, heb de Rebox aangesloten. Hij doet het uitstekend! Signaalsterkte 80-90%! 
Ik ben blij.

Ik zou op hoofdverblijf ook wel een Rebox willen hebben. Of overspeel ik nu mijn hand?
Iedereen bedankt voor de hulp!

Groet,

John


 Ik buurt nog eens even op het digitenne forum en lees ik dit. Ook voor mij het verschil van dag en nacht, de Rebox. Het zegt wel iets dat ik hier al even niet geweest ben sinds ik de Rebox heb. Prima ontvangst! Veel plezier met apparaat.

Reputatie 5
Badge +4

Waarom rollen de updates bij iTV over elkaar heen en gebeurd er bij de digitenne ontvangers en infrastuktuur helemaal niets. Sinds de vorig jaar uitgerolde update ,waar eigenlijk weinig opgelost is, blijft het angstvallig stil en zijn we weer aan het begin van het nieuwe kampeer seizoen. Het blijft toch zo voor veel mensen aanmodderen zonder verbeteringen.

Reputatie 7
Badge +30

@sailorbobby terechte vraag! Er is momenteel inderdaad geen update of iets concreets over een update te melden. Wanneer dit wel het geval is, gaan we dit zeker laten weten. We geven jullie signalen hierover ook intern door, maar voorlopig heb ik niets te melden omtrent dit onderwerp helaas!