Beantwoord

Bericht Stopzetten e-mail

• 5 december 2017
  • 13 reacties
  • 234 keer bekeken

Reputatie 2
Ik kreeg het volgende bericht:

>>>
U hebt enige tijd geleden uw Digitenne abonnement op de ****** beeïndigd bij KPN.
Bij uw abonnement staan de volgende e-mailbox(en) geregistreerd: ******@kpnmail.nl.
Deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen zijn op dit moment actief maar worden per 19 december 2017 afgesloten. U kunt dan geen e-mail meer ontvangen en versturen.
MijnKPN
Uw MijnKPN voor 'TV, Internet en Bellen' zal ook worden afgesloten. U hebt tot 19 december 2017 toegang om bijvoorbeeld oude facturen te kunnen downloaden.
icon

Beste antwoord door Justin_ 5 december 2017, 19:45

Hoi nu5vw8, je MijnKPN blijft gewoon benaderbaar. Aan je Internet + TV abonnement en alle e-mailadressen die daarbij horen, verandert niets.

Doordat je jouw digitenne-abonnement hebt opgezegd, is het zo dat je binnenkort deze gegevens niet meer kunt zien in MijnKPN.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Oeps. I.c.m. interactieve tv is het met Digitenne één ( 1 ) abonnement. Dan dus interactieve tv, digitenne, internet en telefoon. De opzegging is dus beschouwd voor je héle pakket. En dat is kennelijk niet de bedoeling. Je had in dit geval via MijnKPN de digitenne-tuners gewoon moeten afmelden binnen het abonnement.

Ik zal even een berichtje naar de kpn moderators sturen zodat ze alvast van dit bericht op de hoogte zijn.
Reputatie 2
Het betreft een overstap van een los Digitenne en een los internet abonnement naar Internet + interactieve televisie. Beide voorgaande abonnementen had ik gekoppeld onder één MijnKPN account.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi nu5vw8, welkom terug op het forum! Ik kan me voorstellen dat zo'n e-mail vragen bij jou oproept! Ik zie inderdaad dat je jouw losse Digitenne-abonnement hebt opgezegd en jouw internet abonnement hebt omgezet naar Internet + TV. Je hoeft dus in ieder geval niet bang te zijn dat je zonder internetverbinding komt te zitten. :)

Bij het losse digitenne-abonnement was 1 e-mailadres actief. Het e-mailadres dat in bovenstaand bericht genoemd wordt. Maakte je daar gebruik van? Je overige e-mailadressen waren al onderdeel van jouw Internet abonnement en blijven gewoon bestaan onder jouw nieuwe Internet + TV abonnement.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen met meer info.
Reputatie 2
Het volgende had ik oorspronkelijk gepost, op een of andere manier is alles vervallen na de '
Reputatie 2
Dat was te verwachten natuurlijk dat het hier weer zou gebeuren.
Reputatie 2
Ik kreeg het volgende bericht:

U hebt enige tijd geleden uw Digitenne abonnement op de ****** beeïndigd bij KPN.
Bij uw abonnement staan de volgende e-mailbox(en) geregistreerd: ******@kpnmail.nl.
Deze e-mailbox(en) en alle daaraan gekoppelde e-mailadressen zijn op dit moment actief maar worden per 19 december 2017 afgesloten. U kunt dan geen e-mail meer ontvangen en versturen.
MijnKPN
Uw MijnKPN voor 'TV, Internet en Bellen' zal ook worden afgesloten. U hebt tot 19 december 2017 toegang om bijvoorbeeld oude facturen te kunnen downloaden.

Het mail adres gebruik ik niet, dus dat is geen probleem. MijnKPN heb ik echter gekoppeld aan een ander mail adres. Betekent dit dat:
a) Mijn MijnKPN voor 'TV, Internet en Bellen' zal worden afgesloten.
b) De Digitenne koppeling vervalt en ik niet meer bij de Digitenne informatie kan.
c) Het aangegeven mail account niet meer bij de Digitenne informatie kan op MijnKPN.
d) Iets anders.

?
Reputatie 2
Het e-mail adres maakt mij dus niet uit, maar ik wil graag weten wat de consequenties zijn voor het MijnKPN account waarin ik alle producten gekoppeld had.

Waarom mag ik hier niet driemaal een kleiner dan teken gebruiken? Mag ik hier alleen html gebruiken ipv text?
Reputatie 7
Het < teken maakt onderdeel uit van html en wordt door het forum alleen bij enkelvoudig gebruik omgezet in de tekstversie.
Bij twee direct achter elkaar betekent dat in html taal: tekst verbergen. En dat gebeurt dus.
Met spaties > > of < < kan wel. Of je gebruikt een geschikte smiley; het forum kent er wel zo'n 100.

Je houdt je MijnKPN account. Je nieuwe product (internet/tv thuis) kun je daarin gewoon weer koppelen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi nu5vw8, je MijnKPN blijft gewoon benaderbaar. Aan je Internet + TV abonnement en alle e-mailadressen die daarbij horen, verandert niets.

Doordat je jouw digitenne-abonnement hebt opgezegd, is het zo dat je binnenkort deze gegevens niet meer kunt zien in MijnKPN.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 2
Je houdt je MijnKPN account. Je nieuwe product (internet/tv thuis) kun je daarin gewoon weer koppelen.

Bedankt voor het antwoord.
Reputatie 2

Bedankt voor dit antwoord. Dit is een stuk duidelijker dan in de mail stond.
Reputatie 2
Het < teken maakt onderdeel uit van html en wordt door het forum alleen bij enkelvoudig gebruik omgezet in de tekstversie.
Bij twee direct achter elkaar betekent dat in html taal: tekst verbergen. En dat gebeurt dus.
Met spaties > > of < < kan wel. Of je gebruikt een geschikte smiley; het forum kent er wel zo'n 100.

Bij mijn weten is '< ! - -' '-->' in html voor commentaar. Bij het quoten valt mij op dat er bbcode wordt gebruikt. Wellicht wordt hier op het forum een combinatie gebruikt plus nog iets anders?
Reputatie 7
Het forum maakt gebruik van bbcode inderdaad, zie vraagteken bij maken bericht. Maar het gaat niet helemaal goed met het < of > html-teken als je er 2 of meer achter elkaar plaatst.
In plaats daarvan kan je ook de smiley's en andere tekens van het forum gebruiken. Klik maar eens op het smiley-tje in de werkbalk.

I.p.v. een tekst tussen > > en < < te zetten kun je natuurlijk ook anders highlighten: " ", ' ', bold, underline, italic. Er is makkelijk 'om de vishaken heen' te manoevreren.

Reageer