Beantwoord

Bestelling Digitenne duurt lang

  • 23 september 2017
  • 5 reacties
  • 335 keer bekeken

Waarom duurt het zolang tot het geleverd wordt heb al de 15 de besteld

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door SjorsK 23 september 2017, 23:58

Voor nieuwe abonnementen hanteert KPN een levertijd van 10 werkdagen(Deze zijn nog niet verstreken). Er is echter een uitzondering voor de overstapservice, in dit geval is KPN wettelijk verplicht om een levertijd van 23 werkdagen te hanteren.

Dit heeft te maken met het ingerichte proces (Administratieve handelingen moeten uitgevoerd worden, daarnaast moet er een logistiek proces op gang gezet worden, voor vaste verbindingen moet een monteur aangestuurd worden die de lijn aansluit). Daarnaast zit er ook een marge in voor de planning.

Voor alleen Digitenne zou dit echter sneller moeten gaan en zal binnen 5 werkdagen haalbaar moeten zijn, in dat geval kan een KPN medewerker kijken wat de oorzaak is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Voor nieuwe abonnementen hanteert KPN een levertijd van 10 werkdagen(Deze zijn nog niet verstreken). Er is echter een uitzondering voor de overstapservice, in dit geval is KPN wettelijk verplicht om een levertijd van 23 werkdagen te hanteren.

Dit heeft te maken met het ingerichte proces (Administratieve handelingen moeten uitgevoerd worden, daarnaast moet er een logistiek proces op gang gezet worden, voor vaste verbindingen moet een monteur aangestuurd worden die de lijn aansluit). Daarnaast zit er ook een marge in voor de planning.

Voor alleen Digitenne zou dit echter sneller moeten gaan en zal binnen 5 werkdagen haalbaar moeten zijn, in dat geval kan een KPN medewerker kijken wat de oorzaak is.
Duurt allemaal veel te lang en dat alleen voor een kastje opsturen het komt toch niet uit China
Reputatie 7
Badge +15
Geduld is een schone zaak. Het is wel wat meer dan alleen een kastje opsturen, aan een kastje alleen heb je vrij weinig als de administratie niet goed rond is (of de aansluiting niet bestaat). De processen zijn ook ingericht op basis van het verspreiden van de workload (Wat kostenbesparend werkt). Ik adviseer altijd om ruim op tijd een verbinding te regelen (Minstens een maand van te voren). Op deze manier ben je goed voorbereid 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Koko, welkom. Heb je de Digitenne inmiddels binnen? Zoals Sjors al aangeeft is het wel iets meer dan alleen een kastje opsturen. 😉
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord Koko maar ik ga er toch stiekem vanuit dat je inmiddels de Digitenne binnen hebt. Zo niet, laat het dan vooral weten!

Reageer