Beantwoord

Betalen voor 3, terwijl ik maar 2 ontvangers heb

  • 4 October 2019
  • 15 reacties
  • 246 keer bekeken

Reputatie 2
Waarom betaal ik voor 3 digitene s terwijl ik er maar 2 heb?????

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 8 October 2019, 10:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dat kan alleen een moderator voor jou nakijken. De moderator komt hier vanzelf langs.
Dat kan alleen een moderator voor jou nakijken. De moderator komt hier vanzelf langs.
Vult u voor de KPN-er (moderator) vast uw gegevens in in het forumprofiel? Daar kan het alleen gelezen worden u en door de moderatoren.
Naam, postcode, huisnummer, klantnummer.
Ook handig: de 2 CAS-nummers v.d. ontvangers die u hebt staan. (CAS staat onderop). Deze kunt u invullen onder Pers. opmerkingen.

Als u dat alvast invult scheelt enorm veel tijd. Dan kan de mod. gelijk kijken!
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is, staan zijn gegevens er nog van de vorige vraag. Maar die twee CAS-nummers is zeker een goed idee. 👌🏾
Als het goed is, staan zijn gegevens er nog van de vorige vraag. Maar die twee CAS-nummers is zeker een goed idee. 👌🏾
@Noordzee , Aan het fototje te zien is Misty een dame. 😉
Reputatie 2
Ide Noordzee ga het maandag ff aanvullen en alles opzoeken
Reputatie 7
Badge +28
Oké, dan kan een moderator jou na maandag verder helpen.
Reputatie 2
Denk je wel alvast
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Misty1964. welkom terug! Wat vreemd! Ik zie inderdaad 3 ontvangers staan, met CAS ID nummers -130, -441 en -738. Heb jij één van deze niet in je bezit? Welke mag ik dan deactiveren?
Reputatie 2
Zal vanmiddag ff kijken ben nu op werk
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed, laat het maar weten. Wij gaan nergens heen!
Reputatie 2
De 130 heb ik niet
Reputatie 2
Ik betaal al vanaf 1 juni voor 3 kastjes
Reputatie 7
Badge +28
@Marcia_ loopt niet weg. Zij gaat het allemaal voor jou regelen. Mogelijk wordt dat later deze week, want ze werkt niet 12 uur per dag.
Reputatie 2
Nee zou ik ook niet doen werk er 10 per dag meer dan genoeg
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor de aanvulling! Ik heb deze ontvanger uit het systeem gehaald. Je krijgt mogelijk een verzoek om deze ontvanger terug te sturen, maar dit mag je negeren. Er valt in jouw geval niet zoveel terug te sturen natuurlijk 😉. Voor wat betreft de kosten: ik heb vanaf juni 5 euro per maand vergoed, dus 4 x 5 maakt 20 euro. Dat krijg je op de volgende factuur in mindering gebracht. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?