Beantwoord

Betalen voor eerste tv-ontvanger Digitenne bij KPN Hussel

  • 9 December 2019
  • 6 reacties
  • 186 keer bekeken

Indien ik over ga op kpn hussel ga ik 5 euro per maand voor mijn eerste ontvanger betalen. Wanneer ik een nieuw abonnement afsluit via digitenne.nl dan hoeft dit niet. Hoe zit dit?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 December 2019, 20:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dit is een bug in het programma. Het is bekend bij KPN, maar de oplossing is er nog niet.

Wel gaat de facturering via een omweg goed bij KPN en je gaat in de praktijk niet 5 euro per maand betalen voor de eerste ontvanger. 

Letterlijk de reactie vanuit de ontwerpers:
"Dit item valt onder ‘tuner logica’ en staat hoog op de prio-lijst, maar is nog niet opgelost.” We zorgen in ieder geval voor dat dit niet onterecht zal worden betaald, desnoods vergoed ik het handmatig. 

 

Wel bijzonder dat jij mij dat weet te vertellen en de kpn helpdesk hier niks van snapte, er werd zelf aangegeven dat digitenne niet kpn was en ze niks aan de prijzen konden doen.

 

 

Is als eerste tv ontvanger alleen een Digitenne ontvanger mogelijk vanwege een lage verbinding in het buitengebied? Dat is in dit geval cruciaal.

In Hussel is de eerste ontvanger normaliter ook inbegrepen echter is dat per definitie niet een Digitenne ontvanger. 

Digitenne is wel van KPN maar staat (of stond) los van de internet provider.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

er werd zelf aangegeven dat digitenne niet kpn was en ze niks aan de prijzen konden doen.

 

 

Tenenkrommend! 

Hieronder een foto hoe het nu (foutief) staat als je alleen twee Digitenne-ontvangers hebt. 
 

 

Reputatie 7
Badge +28

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @B Doornebosch. Van harte welkom hier. Wat @Noordzee aangeeft klopt helemaal. Hier heb ik inhoudelijk niets aan toe te voegen. Het issue is bekend bij de juiste partij en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Tot die er is wordt het op de factuur handmatig gecorrigeerd. 

Reageer