Beantwoord

Missende zenders op Digitenne beneden, boven wel goed

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Badge

Zijn er betere digitenne ontvangers beschikbaar. De ontvanger die ik nu heb, blijft 5 zenders missen op de beneden verdieping van het huis. Heb een foxsport abbonement genomen, maar zenders worden op de beneden verdieping niet opgepakt.

2e digitenne kast op de bovenverdieping pakt de 2 sportzenders wel op.

Alles geprobeerd, wat kan ik nog doen?

Groet,

Mark

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 27 January 2020, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Mar411 ,

Heb jij de ontvanger beneden al aangesloten op een buitenantenne? Dat zal het verschil kunnen maken. 

Reputatie 7
Badge +28

@Mar411 

Wat voor type antenne gebruik jij beneden? 

Staat de antenne binnen of buiten? 

 

En probeer beneden eens het volgende: 

1/ Ga via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.  

3/ Draai de richting van de antenne aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Mar, welkom! Het feit dat het op de verdieping wel werkt wijst erop dat het met ontvangst te maken heeft. Waar heb je de antenne van de benedenverdieping staan ten opzichte van die van boven? Welk type antenne is het?

Reputatie 7
Badge +28

@Mar411

Wat voor type antenne gebruik jij beneden? 

Staat de antenne binnen of buiten? 

 

En probeer beneden eens het volgende: 

1/ Ga via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.  

3/ Draai de richting van de antenne aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

@Mar411 

Heb je al tijd voor het beantwoorden van de vragen? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Mark Dan ga ik ervan uit dat je het probleem hebt weten te verhelpen. Mocht het nog niet goed zijn, reageer alsnog en  beantwoord de eerder gestelde vragen. Dan kijken we met je mee.