Ik sta zojuist bij een afhaalpunt om de nieuwe ontvanger mee te kunnen nemen. Deze mocht niet afgegeven worden! De voorwaarde in de winkel is dat ik meteen de oude retour zend!
Dit is in conflict met wat via uw eigen website getoond wordt onder het aangegeven "Terugsturen" :
- Apparatuur selecteren
- Je kiest in onze online tool welke apparatuur je wilt omwisselen. Je kunt je oude apparatuur niet meer inruilen voor een insteekkaart of PVR (Personal Video Recorder).
- Afhalen, laten bezorgen en terugsturen
- Je kunt de nieuwe apparatuur ophalen bij een door jou geselecteerd afhaalpunt. Als je de nieuwe apparatuur thuis laat bezorgen rekenen wij €10,- bezorgkosten.
- Terugsturen
- Bij je nieuwe apparatuur zit ook een retourdoos voor je oude tv-ontvanger(s). Heb je je nieuwe apparatuur geinstalleerd? Pak dan de retourdoos vanuit het pakket. Doe je oude apparatuur erin. Dit bestaat uit Digitenne tv-ontvanger(s), afstandsbediening(en), stroomadapter(s) en de Digitenne Smartcard(s). De antenne moet je houden en hoef je dus niet in de retourdoos te doen.
- Schrijf het volgende retouradres op de doos als het er nog niet op staat:
- Antwoordnummer 10119
- 2400 VB Alphen aan den Rijn
Er staat specifiek " Afhalen, laten bezorgen en terugsturen".
Dus geen afwijkende handeling m.b.t. afhalen! De oude ontvanger kan ik volgens dit gegeven bijv. 5 dagen later retour zenden.
Gaarne uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
Gerard Eikelenboom
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel