Beantwoord

Blokkade

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 431 keer bekeken

hallo ik wil per gwk betalen om mijn blokkade op teheffen heeft u een banknummer.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Noordzee 13 August 2019, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Internetbankieren

Het is mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:
  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.

bron:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaalmogelijkheden.htm
Reputatie 7
Badge +21
Als je snel van de blokkade af wil komen, is het aan te bevelen te betalen via iDEAL op de KPN site:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm

Na het verwerken van je iDEAL betaling duurt het 2 uur voordat je weer gebruik kunt maken van je KPN diensten.
Bij een overboeking via internetbankieren kan het enkele (werk-)dagen duren voordat het overgemaakte bedrag in de KPN administratie gekoppeld is aan jouw openstaande rekening.
Reputatie 7
Badge +28
Topicstarter geeft aan dat hij per GWK wil betalen, ik geloof niet dat dan kan via iDeal. Vandaar dat ik deze mogelijkheid achterwege had gelaten.

@roel. Is het gelukt met de betaling via GWK?
Reputatie 7
Badge +21
Dat is een terechte opmerking, maar ik wilde de TS erop wijzen, dat het ook (veel) sneller kan, alhoewel niet via GWK wellicht. Hopelijk wordt het klantnummer goed/duidelijk vermeld bij de overboeking, anders duurt het alleen maar langer.
Reputatie 7
Badge +28

Internetbankieren

Het is mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:
  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.



@roel. Is het overmaken van de betaling gelukt via GWK? Want des te eerder wordt de blokkade opgeheven?
Reputatie 7
Hallo @roel., welkom op het forum. De snelste manier om de betaling te doen is via een iDEAL link inderdaad, als het nodig is kan ik die naar je sturen zodat je zo snel mogelijk weer kunt kijken. Ik zie dat de facturen waar het om gaat op dit moment nog niet voldaan zijn, had je het al wel betaald via die manier of dat niet? Bij een overboeking via internetbankieren kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Badge +28
@roel.


Is het overmaken van de betaling gelukt via GWK? Want des te eerder wordt de blokkade opgeheven?