Beantwoord

Brief ontvangen over omruil Digitenne ontvangers

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 193 keer bekeken

Goedemiddag ik heb een brief ontvangen om digitenne tv ontvanger om te ruilen, tot nu had ik geen kosten omdat het een voordeel was bij alles in een! veranderd dat na ruilen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 10 June 2019, 16:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @nijsje ,

Dat is afhankelijk welk soort abonnement je hebt.

Bij een Alles-in-1 Instap (€54)


Inbegrepen Inhoud:
Internetverbinding met een snelheid tot 50 Mbit download en 5 Mbit upload.
Interactieve televisie met één interactieve tv-ontvanger
Telefoonnummer
KPN Veilig voor 2 apparaten

zit één ontvanger inbegrepen.


Maar bij een Alles-in-1 Standaard (€72) (of het duurdere Premium)


Inbegrepen Inhoud:
Internetverbinding met een snelheid tot 100 Mbit download en 10 Mbit upload.
Interactieve televisie met twee tv-ontvangers
Opnemenpakket
Spotify Premium
Telefoonnummer
KPN Veilig voor 2 apparaten

zitten twee ontvangers inbegrepen. Het kan dan zijn dat jouw Digitenne-ontvanger één van die twee TV-ontvangers is.

Als je één van die twee laatste varianten hebt, betaal je ook na de omruiling een 5 euro per maand huur. Als je Alles in 1 Instap hebt, ga je 5 euro per maand huur betalen voor jouw ontvanger.

Als je het zeker wilt weten wat bij jou van toepassing is, dan kan je jouw profiel in dit forum invullen. @Marina_ kan dan kijken wat bij jouw van toepassing is.
Reputatie 7
Badge +19

Als je het zeker wilt weten wat bij jou van toepassing is, dan kan je jouw profiel in dit forum invullen. @Marina_ kan dan kijken wat bij jouw van toepassing is.


Goedemiddag @nijsje, Welkom op het forum. Is het je n.a.v. het antwoord van Noordzee, duidelijk hoe het zit? Anders zoek ik graag uit wat bij jou van toepassing is. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
@nijsje We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer