Beantwoord

Brom uit 3,5 mm uitgang van de tv-ontvanger

  • 24 August 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1
Volgens mij zouden er veel meer mensen last van moeten hebben, Ik heb hetzelfde probleem met mijn twee RBX2800. Ik dacht eerst dat ik een verkeerde kabel had, maar ook met soortgelijke kabels en zelfs de headphone van mijn smartphone hetzelfde gebrom.
Ik denk dat dit een ontwerpfout is, Ik heb de neiging om het laatst uitstekende stukje plastic van de aansluiting weg te halen, maar het is een bruikleenapparaat, dus KPN zou het moeten oplossen.

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 August 2019, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Moderator @Erwin_ weet precies welk kabeltje jij nodig hebt.

Check ook dit topic.
Hoi @UmbertoYLTP . Welkom op het forum.
Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kan je denk ik wel een kabeltje/verloopje sturen!
Reputatie 1
Hoi @UmbertoYLTP . Welkom op het forum.
Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik kan je denk ik wel een kabeltje/verloopje sturen!

Nou dat zou mooi zijn, zeker als het brievenbuspost wordt.
Ik heb al voldoende aan het kabeltje, de SCART verloopstekker heb ik niet nodig.
Bedankt voor je service, Erwin!
Het komt als een bundeltje, dus die scart stekker kan ik niet tegenhouden. Het pakketje is onderweg! Laat je weten of het hiermee opgelost is? 🙂
Reputatie 1
Het komt als een bundeltje, dus die scart stekker kan ik niet tegenhouden. Het pakketje is onderweg! Laat je weten of het hiermee opgelost is? :-)
Nou, dat was snel geregeld, mijn complimenten! Het metalen gedeelte van de jack-stekker van de Digitenne Scart kabel is zeker twee millimeter langer dan de standaard jack-stift.

Het is voor het eerst dat ik via Internet iets succesvol langer heb kunnen maken.
Ha! Dat is fijn om te lezen. Als er ooit nog eens iets is, weet je ons te vinden! 🙂