Beantwoord

Buitenantenne voor Digitenne nodig

  • 31 July 2019
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

goede avond ik zou graag een buiten antenne van u willen
mijn digitenne in de huis kamer doet het goed omdat daar wel een buiten antenne is op aan gesloten
maar boven op de slaapkamer heb ik constant slecht beeld en storingen en zou daar dan ook graag een buiten antenne voor willen
icon

Beste antwoord door Noordzee 4 August 2019, 13:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo thepostman,

Dan lijkt het mij hoog tijd dat je boven ook een buitenantenne gaat gebruiken.

Want er is een binnenantenne beschikbaar (De V5), die ook buiten geplaatst kan worden.
Heb je boven al de Funke V5?

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Hallo @thepostman, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier een vraag stelt. Super irritant dat op de slaapkamer geen strak beeld binnenkomt. Ik help je graag aan een buitenantenne. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen? Dan kan ik de postbode met een pakketje naar je huis sturen 🙂 Geef je hier een berichtje als je dat hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @thepostman, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier een vraag stelt. Super irritant dat op de slaapkamer geen strak beeld binnenkomt. Ik help je graag aan een buitenantenne. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen? Dan kan ik de postbode met een pakketje naar je huis sturen 🙂 Geef je hier een berichtje als je dat hebt gedaan?

Dus dan kan de postbode naar @thepostman indien de juiste postcode op het poststuk is gezet. ☺️
Reputatie 7
Badge +28
@thepostman

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Want dan kan Nadia jou een buitenantenne opsturen.

Reputatie 7
Hallo @thepostman, we hebben je hier al een tijdje niet meer gezien. Ik vermoed dat je al via de klantenservice bent geholpen, klopt dat? We horen het graag, dan kunnen we je topic sluiten 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@thepostman

Mogelijk zijn er een paar mails in je spam-box gekomen, dus hierbij nog een laatste kans om aan te geven of je een buitenantenne nodig hebt.

Reageer