Beantwoord

cas nummer wijzige

  • 19 June 2019
  • 8 reacties
  • 601 keer bekeken

Hoe kan ik me cas nummer wijzige
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 June 2019, 14:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Het cas-nummer is gekoppeld aan een ontvanger.

Aks je een nieuwe ontvanger krijgt (bv omdat je oude defect was) is het cas-nummer anders.

Op dit forum kan je jouw cas-nummer in jouw profiel zetten in het vak opmerkingen.
Zou je willen verhelderen waarom je het CAS nummer wilt wijzigen?
Als je gewoon RTL4, RTL5, SBS6, etc. krijgt is dat niet nodig namelijk. Misbruik kan er niet van gemaakt worden.
Reputatie 7
Badge +28
@Shenen

Heb je ontvangst op alle zenders? Heb je een ander probleem?

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Hallo @Shenen , welkom op het KPN forum. Ik ben net als PeterG wel benieuw wat de reden is dat je het CAS-ID nummer wilt wijzigen. Laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +28
@Shenen

Wil je nog even opgeven wat de reden is dat je jouw CAS-ID nummer wilt wijzigen?
Of zijn de problemen met jouw ontvanger al opgelost?

Zo ja, laat het dan even weten.

Zo niet :
Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Joe, @Shenen! We staan hier voor je klaar om te helpen. Of is het al opgelost? Hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb het idee dat zijn probleem al is opgelost. Maar voor de zekerheid:

@shenen
Mocht je nog geen nieuwe Digitenne-Ontvanger in huis hebben? Regel dit dan supersnel via deze tool:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

Want vanaf volgende week dinsdag werken de oude ontvangers ook niet meer in de Randstad.
Reputatie 7
Geen bericht, goed bericht 😉 Ik heb ook het idee dat het probleem al is opgelost. Ik sluit daarom het topic. Mocht je nog wel vragen hebben @Shenen. We horen het alsnog graag! Je kunt hier in je topic blijven reageren.

Reageer