Beantwoord

Code E 0330

  • 29 November 2019
  • 6 reacties
  • 28 keer bekeken

Badge

Hallo ik krij foutcode e033-0. De ontvanger staat niet 255 dagen. Uit. Heb handmatig cnn opgezocht. Helpt niet. Modem heeft al langere tijd aangestaan. Groet K. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 November 2019, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@KPN k 

Nadia wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profielwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos

Badge

Ik heb mijn profiel voorzien van de info. 
groet K. 

@KPN k : Ik heb even voor je gekeken. Alles lijkt correct maar ik heb voor de zekerheid een refresh gedaan. Kun je controleren of je alle zenders weer hebt? En eventueel even opnieuw (handmatig) zoeken?

Reputatie 7
Badge +28

@KPN k

Wil je dan het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken 
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop) 
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 25. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening 

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zodra je beeld hebt op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 

Badge

De ontvanger werkt weer!

 

Dank voor de hulp,

 

K.

Reputatie 7

Ha @KPN k, fijn om te lezen dat alles weer werkt. Bedankt voor je bericht :) Veel kijkplezier!  

Reageer