Beantwoord

Code E033

  • 4 April 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een code E 033-0 op de TV gekregen, en via KPN klantenservice opgezocht wat code E033-0 in zou houden . dan kom ik niet verder dan contact opnemen .De storing zou niet zelf op te lossen zijn.

 

Het casnr. is **

Ik heb gebeld met 0800- 0402 , en kreeg een bericht dat ik de ontvanger een uur aan moest laten staan, daarna zou alles weer goed zijn.

Als dit zo is , kan de oplossing dan niet eerder gegeven worden, dit ontlast KPN van het vragen beantwoorden denk ik .

 

Admin: CAS ID verwijderd en opgeslagen in je profiel

icon

Beste antwoord door nr 11 5 April 2020, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @nr 11, welkom! Je moet inderdaad de ontvanger even aan laten staan, maar alleen nádat wij je ontvanger hebben gerefreshed. Je moet dus echt even contact hebben met de klantenservice inderdaad. Mijn collega heeft dit nu in orde gemaakt, begrijp ik? Als ik nog iets kan doen, laat het gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +28

@nr 11 

Doet de ontvanger het alweer? Zo niet, geef even aan in welke plaats jij nu bent. 

Ja hij doet het gelukkig weer.

Bedankt .