Beantwoord

code E106-0 op alle zenders

  • 15 July 2020
  • 5 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik krijg geen beeld .hij geeft aan geen digitenne ontvangst.

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 July 2020, 19:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Johnny1960 ,

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.  Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN.

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Johnny1960 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +28

@Johnny1960 

Heb je nog hulp nodig?

Reputatie 7
Badge +15

@Johnny1960 Welkom op het forum. Het zou in deze situatie inderdaad zo kunnen zijn dat er in onze administratie iets niet juist staat. Zou je inderdaad je forumprofiel willen invullen met de gegevens die @Noordzee al heeft aangegeven en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik voor je controleren of dit inderdaad het geval is. 

Reputatie 7
Badge +15

@Johnny1960 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!